|
|
کدخبر: ۱۷۳۲۴۲

خبرگزاری تسنیم: ۵۶۰ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۹ هزار میلیارد ریال در هفته ای که گذشت در بورس کالا دادوستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم؛ در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران طی هفته گذشته ۲۶۶ هزار تن انواع کالا با ارزشی نزدیک به ۳۳۸۱ میلیارد ریال دادوستد شد.
همچنین در این تالار بالغ بر ۱۳۸ هزار تن انواع محصولات فولادی، ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن، حدود ۱۷ هزار تن انواع مس، ۱۱۰۰ تن آلومینیوم، ۱۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، یک کیلوگرم شمش طلا و ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها توسط مشتریان خریداری شد.
در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در حالی در مجموع ۲۹۳ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۲۹۵ میلیارد ریال در هفته ای که گذشت به فروش رفت که به لحاظ حجم و ارزش به ترتیب رشد ۱۴ و ۱۲ درصدی را نشان می دهد.
افزون بر این در این تالار نزدیک به ۱۶۵ هزار تن انواع قیر، حدود ۴۸ هزار تن مواد پلیمری، ۳۱ هزار تن وکیوم باتوم، ۳۱ هزار تن انواع لوب کات، حدود ۱۷ هزار تن مواد شیمیایی، ۶۷۰ تن گوگرد، ۷۰ تن انواع گاز و خوراک و ۳۱۲ تن روغن نیز در این مدت توسط مشتریان خریداری شد.
بر پایه این گزارش؛ تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در هفته منتهی به ۱۸ اردیبهشت شاهد معامله ۵۰۰ تن شکر، ۱۱۰ تن جو، ۲۵۰ تن برنج و ۱۵ تن ذرت بود.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار