|
|
کدخبر: ۱۷۳۳۰۵

گزارش هفتگی بورس؛

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات هفته جاری با ۴۱۲ واحد کاهش به رقم ۷۷ هزار و ۷۵۲ واحد رسید و این وضعیت در شاخص بازاراول نیز با ۲۴۹ واحد کاهش وجود داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، در دادوستدهای هفته جاری بورس تهران، ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم به ۱۰۶۳۷۷ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۷۵۴ درصد افزایش داشته است.

در پایان معاملات هفته جاری شاخص کل بورس تهران با ۴۱۲ واحد کاهش مواجه شد و به رقم ۷۷ هزار و ۷۵۲ واحد رسید که نسبت به هفته قبل ۰.۵۳ درصد کاهش را نشان می دهد.

شاخص بازار اول نیز با ۲۴۹ واحد کاهش به رقم ۵۸ هزار و یک واحد رسید و شاخص بازار دوم با هزار و ۹۴ واحد کاهش به عدد ۱۴۸۲۹۱ واحد بالغ شد و نسبت به هفته گذشته به ترتیب ۰.۴۳ درصد و ۰.۷۳ درصد کاهش مواجه شدند.

در این هفته ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم به ۱۰۶۳۷۷ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۷۵۴ درصد افزایش داشته است. همچنین در ۵ روز کاری هفته جاری، تعداد ۷۸۸۳ میلیون سهم در ۳۹۲ هزار و ۸۳۵ دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۱۱۴ و ۸ درصد افزایش را نسبت به هفته گذشته تجربه کرد.

بر این اساس، ۴۵ هزار و ۶۲۳ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۴۶ میلیارد ریال معامله شد که نسبت به هفته گذشته کاهش ۸ درصدی را نشان می دهد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار