|
|
کدخبر: ۱۷۳۳۵۱

مدیر شرکت پخش فیلمسازان مولود گفت: فیلم «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی تا شب گذشته به فروش ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیونی رسید.

به گزارش مشرق،حبیب اسماعیلی، مدیر شرکت پخش فیلمسازان مولود از فروش بیش از ۵ میلیاردی فیلم طبقه حساس خبر داد و گفت: این فیلم تا شب گذشته به فروش ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی در تهران رسیده است.

وی افزود: «طبقه حساس» در شهرستانها نیز فروش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیونی را بدست آورد.

«طبقه حساس» این هفته در شهرهایی چون ساری، آمل، بروجرد، سبزوار، بوشهر و بهشهر اکران شده تا تعداد سینماهای این فیلم در شهرستان به عدد ۷۰ برسد. با احتساب ۳۰سالن این فیلم در تهران، طبقه حساس این روزها یکصد سالن در کل شهرهای ایران در اختیار دارد.

فیلم سینمایی «طبقه حساس» داستان مردی را روایت می کند که بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می کند اما پس از مدتی که سر مزار همسرش می رود، متوجه می شود به اشتباه مردی غریبه در آن مکان دفن شده است.

در این فیلم رضا عطاران، پانته آ بهرام، بهاره رهنما، پیمان قاسمخانی، هوتن شکیبا، بهرام ابراهیمی، سوگل قلاتیان، محمد بحرانی، بهادر مالکی، کاظم سیاحی، عرفان ناصری، لیلی فرهاد پور، نادر فلاح، شبیر پرستار و با حضور افتخاری آزاده صمدی ایفای نقش کرده اند.

تهیه کننده و سرمایه گذار «طبقه حساس» جواد نوروزبیگی با مشارکت شرکت پوپامهر بوده و رضا عطاران بازیگر نقش اصلی فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین نقش اول مرد جشنواره فجر را گرفت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار