|
|
کدخبر: ۱۷۳۴۶۹

معاون دریایی سازمان محیط زیست در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: معاون دریایی سازمان محیط زیست گفت: به صورت آنلاین مرجان ها پایش می شوند تا مشخص شود چگونه استقرار یافته و چقدر نجات یافته اند، زیرا ۴۰ تا ۵۰ درصد این گونه ها زنده خواهند ماند.

فرشچی معاون دریایی سازمان محیط زیست در گفت وگو با خبرنگار اعزامیخبرگزاری تسنیمبه چابهار، در خصوص پالایش آنلاین مرجان ها در چابهار اظهار داشت: دو سال گذشته برای بازدید و اینکه از نزدیک شاهد مشکلات و وضعیت مرجان ها باشیم به چابهار آمدیم که ببینیم چه مشکلاتی دارند و چگونه استقرار یافته و چقدر از مرجان ها نجات یافتند.

معاون دریایی سازمان محیط زیست ادامه داد: ما به صورت پایش آنلاین این گونه ها را رصد کرده و مشاهده می کنیم که در چه وضعیتی هستند.

وی گفت: ۴۰ تا ۵۰ درصد مرجان ها زنده خواهند ماند که در حال حاضر با قرار دادن نشانه گذاری و شروع پروژه محدوده ای برای جابجایی این مرجان ها مشخص کردیم.

وی ادامه داد: ما از نزدیک به مناطقی که در آنجا جابجایی مرجان ها صورت گرفته رفتیم؛ با نشانه گذاری و پروژه ای که اکنون در دست اقدام است مشخص کردیم چه محدوده ای جابجایی صورت پذیرد که از بقیه قسمت های دریا جدا شود و در این منطقه قایق های صیادی رفت و آمد نکنند.

فرشچی خاطرنشان کرد: امروز نیز بعد از مدت ها به چابهار آمدیم تا از نزدیک شاهد مشکلات و اقدامات در زمینه بهبود وضعیت محیط زیست دریایی این منطقه باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار