|
|
کدخبر: ۱۷۳۵۱۷

مدیر مسئول شبکه اطلاع رسانی دانا:

مدیر مسئول شبکه اطلاع رسانی دانا گفت: امروز مشاهده کردم که انجمنی که عنوان دفاع از آزادی مطبوعت را یدک می کشد خواسته تا از دانا حمایت کند، لازم است در این رابطه به این نکته اشاره کنم که " دانا " هیچ نیازی به حمایت و دلسوزی انجمن ها و گروه هایی که برخلاف منافع کشور اقدام می کنند ندارد.

مقداد ذکی زادهمدیر مسئولشبکه اطلاع رسانی دانا در گفت وگو با مشرق گفت: سایت دانا خود را رسانه ای همسو با آرمان های انقلاب، منافع نظام و رهبری می داند و از همان روز اول شروع فعالیتش همواره سعی کرده تا در راستای منافع ملی گام بردارد.

وی افزود: در حال حاضر هم که شبکه اطلاع رسانی دانا با نظر مسئولان دستگاه محترم قضایی مسدود شده ما این اقدام را قانونی می دانیم و بعد از این هم هر تصمیمی که در رابطه با شبکه اطلاع رسانی دانا از سوی مسئولان مربوطه اتخاذ شود آن را محترم و لازم الاجرا خواهیم دانست.

مدیر مسئول شبکه اطلاع رسانی دانا گفت: البتهامروز مشاهده کردم که انجمنی که عنوان دفاع از آزادی مطبوعت را یدک می کشد خواسته تا از دانا حمایت کند، لازم است در این رابطه به این نکته اشاره کنم که " دانا " هیچ نیازی به حمایت و دلسوزی انجمن ها و گروه هایی که برخلاف منافع کشور اقدام می کنند ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با نگاهی گذرا به کارنامه و تاریخچه انجمن غیر قانونی دفاع از آزادی مطبوعات می بینیم که سردمداران آن در نهایت یا از کشور متواری شده و یا نامشان در لیست محکومان امنیتی قرار دارد؛ بر همین اساس شبکه اطلاع رسانی دانا اعلام می کند که نیازمند دلسوزی و حمایت انجمن غیرقانونی متواریان و محکومان امنیتی نیست.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار