|
|
کدخبر: ۱۷۳۵۴۲

رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفت وگو با تسنیم مطرح کرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بهزیستی کشور از انتشار کتاب هایی با موضوع فرزندآوری و افزایش جمعیت خبر داد.

همایون هاشمی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر سیاست های افزایش جمعیت، سازمان بهزیستی کشور به عنوان یکی از دستگاه های مسئول در مباحثسلامت، خانواده و رفاه اجتماعی اقدام به انتشار چند جلد کتاب در حوزه فرزندآوری کرده است.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا آموزش مهارت های زندگی، آموزش های قبل از ازدواج و زندگی مشترک در دستور کار بهزیستی است، گفت: علاوه بر ارائه مشاوره رایگان برای کارگران، پکیج های آموزشی ویژه مبتنی بر مهارت های زندگی برای دانش آموزان و دانشجویان نیز در حال تدوین است.

وی ادامه داد: اتاق فکر سازمان بهزیستی به همراه انتشارات این سازمان سه عنوان کتاب که دو مورد آن مربوط به تغییر نگرش های موجود به تک فرزندی و توصیه به خانواده ها برای افزایش تعداد فرزندان، مزایای داشتن فرزند در سنین کهولت برای والدین و فرمایشات بزرگان دین درخصوص پرورش فرزندان است را منتشر کرده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین گفت: این کتاب ها از طریق گروه های همیار و پایگاه های سازمان در بین مردم توزیع می شود و در صورت نیاز تجدید چاپ خواهد شد.

وی در پایان گفت: همچنین مجموعه کتاب هایی درخصوص آموزش خانواده ها برای جلوگیری از فرزند معلول و یا اتفاقاتی که منجر به بروز معلولیت در افراد می شود، در حال تألیف است.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار