|
|
کدخبر: ۱۷۳۶۴۳

خبرگزاری تسنیم: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایرانیان دلواپس رشد، توسعه، ارتقا جایگاه و آینده کشور هستند. رهبری معظم نظارت کامل دارند، ملت دلواپس نیست، ما دلواپس عدالت اجتماعی هستیم، دلواپس رانت، فقر و بیکاری و آسیب های اجتماعی هستیم.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همایش معرفی شرکت های برتر منطقه آذربایجان، با بیان اینکه در هشت سال گذشته پول های کلانی به جامعه تزریق شد افزود: درآمد حاصل از فروش نفت ثروت نیست بلکه ایجاد ۲۳ میلیون شغل مولد است و میزان تولید و سرمایه ای که از طریق این شغل ها حاصل می شود در جامعه ایجاد ثروت می کند و مدیریت جهادی در همین راستا اتفاق می افتد.

وی تاکید کرد: رهبری معظم نظارت کامل دارند، ملت دلواپس نیست، ما دلواپس عدالت اجتماعی هستیم، دلواپس رانت، فقر و بیکاری و آسیب های اجتماعی هستیم.

ربیعی گفت: برنامه دولت تدبیر و امید، تدبیر برای امنیت سرمایه، امنیت شاغلین و زندگی بهتر برای ایرانیان است و اگر بخواهیم اقتصاد ایران را رقابتی کنیم باید مصرف داخلی را به سمت تولیدات ملی سوق دهیم.

وی افزود: متاسفانه در سال های گذشته ۵۰ برند برتر کشور از بین رفته و این درحالی است که ایجاد یک برند بسیار مشکل است.

ربیعی سقوط کیفیت را یکی از عوامل مهم در از بین رفتن برندها عنوان کرد و گفت: تعهدات اخلاقی و حفظ سرمایه های اجتماعی می تواند به موفقیت یک برند بیانجامد و موفقیت برند به شکل گیری اقتصاد مقاومتی منجر می شود.

وی افزود: باید تلاش کنیم ایران را به جایگاه اصلی خود برسانیم و بهتر است در کتاب اول ابتدایی به جای ˈ بابا نان دادˈ کار و تلاش را به کودکانمان یاد بدهیم چرا که مردم امروز دلواپس آینده فرزندانشان هستند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی میزان کار و اشتغال در بخش های مختلف را ثروت ملی دانست و با تاکید بر اینکه کشور باید تولید محور باشد گفت: با این ثروت ملی و مدیریت جهادی همراه با تدبیر، امید ایرانیان به ثمر می نشیند.

ربیعی با اشاره به اینکه در جامعه تولید محور کارگر و کارآفرین ارزشمند هستند، اظهار امیدواری کرد: با برنامه های دولت تدبیر و امید و با پیوند کار و سرمایه موثر بناهای مستحکمی برای دولت های آینده ایجاد شود.

ربیعی بر اقتصاد رقابتی و سوق یافتن مصرف داخلی به کالاهای ایرانی تاکید کرد و گفت: تبریز برای ما یک مرکز استان نبوده بلکه یک هویت ملی است و برای ارتقا جایگاه آن، باید بیشتر از برنامه تلاش کنیم.

براساس این گزارش در دومین همایش معرفی برترین شرکت های منطقه آذربایجان ۱۴ شرکت تندیس و ۱۵۰ شرکت گواهینامه سازمان مدیریت صنعتی را گرفتند. طرح رتبه بندی و معرفی شرکت های برتر منطقه آذربایجان(آذربایجان شرقی و غربی، زنجان و اردبیل) به همت سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی، استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل استاندارد، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تبریز برگزار شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار