|
|
کدخبر: ۱۷۳۹۲۶

مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی ایران خبر داد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: تسهیلات و مشوق های خوبی برای راه اندازی و احداثجایگاه های CNG در نظر گرفته است.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازرشت، مصطفی کشکولی ظهر امروز در نشست با استاندار گیلان با بیان اینکه مشکلی در تأمین سوخت مورد نیاز کشاورزان وجود ندارد، اظهار کرد: تأمین سوخت مورد نیاز بخش حمل و نقل، نوسازی ناوگان عمومی تقویت می شود.

وی با اشاره به راه اندازی جایگاه هاس سوخت، افزود: ایجاد جایگاه های سوخت به ویژه CNG اولویت های مهم این شرکت در سال جدید است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به اقدامات وزارت نفت در تأمین سوخت مورد نیاز مردم در بخش های مختلف، گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی از ایجاد جایگاه های CNG توسط بخش خصوصی استقبال می کند.

کشکولی تصریح کرد: تسهیلات و مشوق های خوبی برای راه اندازی و احداثجایگاه های CNG در نظر گرفته است.

استاندار گیلان نیز در این نشست بابیان اینکه گیلان جزو استان های برتر در تولیدمحصولاتی همچون چای، برنج، ابریشم و بادام زمینی است، اظهار کرد: تأمین به موقع و مناسب سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی می تواند از برور مشکلات و خسارات برای کشاورزان جلوگیری کند.

محمدعلی نجفی با اشاره به دیدار خود و نمایندگان استان با وزیر نفت، افزود: سوآپ نفت در استان بسیار ضرورت دارد و از شرکت نفت می خواهیم نسبت به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشد.

وی به احداثجایگاه های گاز طبیعی در برخی شهرستان های گیلان اشاره کرد و گفت: این استان باتوجه به گردشگرپذیربودن نیازمند افزایش تعداد جایگاه های CNG است و این ظرفیت در گیلان وجود دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار