|
|
کدخبر: ۱۷۳۹۷۳

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان معرفی شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در مراسمی با حضور مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان و جمعی از مدیران ارشد این موسسه، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان، به عنوان یکی از شرکت های برتر در بازار مالی و سهام بورس، معارفه شد.

دکتر شهاب الدین غندالی، مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، طی حکمی دکتر «یاسر ضیایی شیرکلایی» را به سمت مدیر عامل جدید این شرکت منصوب کرد.

یاسر ضیایی، عضویت در هیأت مدیره شرکت توسعه تجارت و شرکت بازرگانی بانک رفاه کارگران ایران، عضویت در کارگروه مالی و اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، عضویت در هیأت مدیره شرکت هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی توسعه و عضویت در هیأت مدیره شرکت ملی بازرگانی گاز ایران را در کارنامه اجرایی خود دارد.

وی در دوره هایی نیز عضو هیأت مدیره شرکت گاز استان فارس و استان مازندران بوده است.

جایگاه سرمایه گذاری فرهنگیان در بازار مالی ایران

شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان، از شرکت های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان، هم اکنون به عنوان یکی از فعال ترین شرکت های سرمایه گذاری در بازارهای مالی به ویژه بورس اوراق بهادار تهران است که نقش موثری و فعالی در این عرصه ایفا نموده و در طول سال های فعالیت خود، توانسته سودآوری قابل توجهی برای فرهنگیان عضو صندوق داشته باشد. ماشین سازی اراک، بازرسی مهندسی و صنعتی ایران، ایران ارقام، گروه صنعتی پلور سبز، آلوپن، کارگزاری اردیبهشت ایرانیان و بانک سرمایه، تعدای از شرکت های زیر مجموعه آن محسوب می شوند.

حرکت در مسیر تعالی سازمانی این شرکت از سال ۱۳۸۸ با اخذ گواهی تعهد به تعالی در هفتمین همایش جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی شروع و با پیاده سازی و اجرای برنامه ریزی استراتژیک و تهیه نقشه استراتژی شرکت ادامه یافت. همچنین شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان در سال ۱۳۹۱ گواهی مدیریت کیفیت از موسسه G - certi دریافت کرد.
روند سودآوری این شرکت که در نهایت متعلق به فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان است، طی سال های مالی اخیر همواره سیر صعودی داشته و به طور ویژه برای سال مالی ۱۳۹۲ با جهش چند برابری نسبت به سال قبل از آن همراه بوده است. در این سال، سود شرکت با افزایش ٢٧۴ درصدی نسبت به سال قبل، از مبلغ ۴۷۸،۱ میلیارد ریال به ۵۶۶،۵ میلیارد ریال افزایش یافت و شرکت موفق به کسب بازدهی بیش از ١۴٠ درصدی شد.

انتظار می رود شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان در سال مالی ۱۳۹۳ و با مدیریت جدید که برنامه های اقتصادی مدونی برای فعالیت آن دارد، علاوه بر ادامه روند صعودی سودآوری سال های اخیر، سود پیش بینی شده سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶ / ۱۳۹۳ را محقق کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار