|
|
کدخبر: ۱۷۴۰۵۶

خبرگزاری تسنیم: بنیاد برکت اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال برای مدرسه سازی در روستاها و مناطق محروم استان مازندران اختصاص داده است.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، این بنیاد که در سال ۸۶ زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تاسیس شد، درصدد است براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، یک هزار مدرسه در روستاها و مناطق محروم کشور تاسیس کند.

ساخت دو مدرسه شامل ۱۱ کلاس درس از خدمات بنیاد برکت در مناطق محروم استان مازندران است که اکنون در مقاطع راهنمایی و استثنایی فعالیت دارد.
بنیاد برکت در حال حاضر نیز ساخت ۳ مدرسه دیگر را که شامل ۲۶ کلاس درس می شود، در روستاهای محروم مازندران در دست اجرا دارد.

این دو مدرسه در مناطق عباس آباد نکا، پنبه چوله ساری و درازکلا بابل ساخته می شود و قرار است در مقطع ابتدایی و آموزشگاه فعالیت کند. با ساخت این سه مدرسه شمار مدارس برکت در استان مازندران به ۵ مدرسه شامل ۳۷ کلاس درس خواهد رسید.

مدارس ساخته شده توسط بنیاد برکت از بالاترین استانداردهای ساخت اماکن آموزشی برخوردار است و به بهترین تجهیزات آموزشی نیز مجهز می باشد. با مدرسه سازی بنیاد برکت در مناطق محروم کشور در سال های اخیر، پیشرفت چشمگیری در فضاهای آموزشی این مناطق در حال وقوع است. تاکنون ۲۷۳ باب از مدارس برکت با تلاش و کوشش جهادگران این بنیاد عام المنفعه در سطح کشور به بهره برداری رسیده بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار