|
|
کدخبر: ۱۷۴۱۷۰

سرپرست صندوق مهر امام رضا(ع) در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: سرپرست صندوق مهر امام رضا با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات ازدواج یکی از برنامه های مهم صندوق است گفت: ۴۰ درصد از کل منابع قرار است به حوزه ازدواج تخصیص یابد.

اصغر نوراله زاده در گفت و گو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه یکی از اهداف و ماموریت های صندوق پرداخت انواع تسهیلات اعم از ازدواج، خوداشتغالی، مشاغل خانگی، کارفرمایی و خوشه های کسب و کار است گفت: از سال ۸۵ تا ۸۸ که صندوق مسئول پرداخت تسهیلات ازدواج است، به سه میلیون و هشتصد هزار نفر وام ازدواج پرداخت شده است.

وی ادامه داد: طرح ارائه تسهیلات را آماده کرده ایم و منتظر تصویب آن در هیئت مدیره و بانک مرکزی هستیم. بعد از اینکه این طرح تایید انجام شود مراحل آن آغاز می شود.

نوراله زاده بیان کرد: میزان ارائه تسهیلات به هر فرد مانند گذشته هر نفر ۳میلیون تومان است. اما با توجه به منابع صندوق درباره تعداد ارائه تسهیلات محدودیت داریم. اما هیئت مدیره تصمیم گرفته است بخشی از منابع را به ازدواج تعلق دهد.

سرپرست صندوق مهر امام رضا(ع) اظهار کرد: اما با توجه به اینکه این طرح باید با توجه به محدودیت منابع تعیین شود، منتظر تصویب هیئت مدیره هستیم تا این طرح به درستی اجرا شود. ۴۰ درصد از کل منابع قرار است به حوزه ازدواج تخصیص یابد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار