|
|
کدخبر: ۱۷۴۱۷۸

نماینده بجنورد در مجلس در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: نماینده بجنورد در مجلس با بیان این که نگران وضعیت راه آهن گرگان - بجنورد - مشهد هستیم، گفت: با روندی که وزارت راه در این باره پیش می رود، پروژه مذکور خیلی به نتیجه ای نمی رسد.

قاسم جعفری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی در خصوص راه آهن گرگان - بجنورد - مشهد جلسه ای با مجمع نمایندگان گلستان برگزار کرد و مقرر شده با ترک تشریفات عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.

وی با اشاره به این که تقریبا جلسات روزانه ای در رابطه با پروژه مذکور با مسئولان وزارت راه داریم، تصریح کرد: عصر دیروز جلسه ای با مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور داشتم و دوستان می گویند پروژه برای گرفتن ترک تشریفات به دولت رفته است.

وی با بیان این که مقداری درباره اصل قضیه با این شرایطی که دارند نگرانیم، بیان کرد: «باید با دوستان نظارت راهبردی رئیس جمهوری نیز در این رابطه صحبتی داشته باشم، با این حالتی که اینها پیش می روند خیلی به نتیجه ای نمی رسند، مگر این که با اراده ای جدی تر عمل کنند.»

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با یادآوری مباحثمربوط به استیضاح وزیر راه و شهرسازی، افزود: «بخشی از همکاران بنده برای بحثاستیضاح وزیر راه و شهرسازی اقدام کردند که خود من یکی از نمایندگانی بودم که در خصوص استیضاح وزیر میانجیگری کردم و گفتم بنشینیم و با صحبت این مسئله را حل کنیم.»

جعفری با اشاره به این که دوستان می گویند ما پیگیر اجرایی شدن این پروژه هستیم، اظهار کرد: اما ما نتیجه ای از این پیگیری ها نگرفته ایم. نگاهم این است باید با یک تعامل منطقی موضوع را حل کنیم.

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم راهکار مناسبی را برای رفع مشکلات اجرایی مربوط به راه آهن گرگان - بجنورد - مشهد پیدا کنیم و تا استیضاح وزیر راه، راه زیادی داریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار