|
|
کدخبر: ۱۷۴۱۸۷

خبرگزاری تسنیم: زنی در دادگاه خانواده گفت: برای این که میزان عشق همسرم را ارزیابی کنم درخواست مهریه ۱۳۶۷ سکه ای ام را دارم و او باید این مهریه را بپردازد.

به گزارش خبرنگار حوادثخبرگزاری تسنیم، زنی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست مهریه خود را با قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

وی با بیان اینکه ۵ ماه از زندگی مشترکمان می گذرد و درخواست مهریه ام را دارم، اظهار داشت: مهریه ام ۱۳۶۷ سکه طلا است که بدون هیچ بهونه ای باید شوهرم آن را بپردازد چرا که او توان پرداخت را داشته و باید میزان عشقش را به من ثابت کند.

زن با اشاره به اینکه می خواهم ببینم شوهرم میزان عشق و علاقه اش چقدر است، گفت: بعد از ۵ ماه مهریه ام را دریافت کردم و تا امروز هربار که موضوع درخواست مهریه ام را به مطرح می کردم او نسبت به این موضوع بی اعتنا بود و من مجبور شدم برای اینکه میزان عشق او را بدانم این درخواست را داشته باشم.

وی با بیان اینکه باید بدانم که شوهرم با اصرار خانواده اش این کار را قبول کرده است یا خیر، گفت: آمدنم به دادگاه از روی اجبار بوده و من نه تنها به دنبال مشخص شدن میزان علاقه شوهرم نسبت به خودم هستم بلکه می خواهم بدانم زن حقی در زندگی دارد و او باید روزهای اول زندگی مهریه ام را پرداخت می کرد.

زن عنوان کرد: شوهرم قرار بود روزهای اول زندگی مشترک مهریه ام را بپردازد این کار را نکرد و تمام صحبت های مرا جدی نگرفته و امروز مجبور شد در دادگاه پاسخگو باشد.

مرد جوان در دادگاه خانواده حاضر شد و با بیان این که این درخواست همسرم برایم قابل هضم نیست، گفت: مهریه همسرم می پردازم ولی باورم نمی شود برای چند سکه طلا مرا به دادگاه کشانده باشد.

وی با بیان این که گذشت ۵ ماه برای این که من به دادگاه بیایم بسیار زود بود، گفت: مهریه همسرم را می پردازم که بداند نسبت به حق و حقوقش آگاه بوده و زیر بار مسئولیت شانه خالی نمی کنم.

وی بیان کرد: ۱۳۶۷ سکه طلا که مهریه اش است را به او می دهم ولی باید بگویم همسرم بداند این در شأن و زندگی ما نبود.

زن بیان کرد: طی ۵ ماه شوهرم مهریه ام را نداد و امروز خود را به مظلوم نمایی می زند تا آبروی من را جلوی اقوام ببرد.

وی ادامه داد: مهریه ام را باید پرداخت کند و منتی بر سرم نگذارد.

بعد از چند دقیقه سکوت و با اصرار مرد او محکوم به پرداخت مهریه زن شد و جلسه پایان یافت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار