|
|
کدخبر: ۱۷۴۱۹۰

نامور مطلق با رد شایعه رفتن خود از این معاونت مطرح کرد

خبرگزاری تسنیم: معاون صنایع دستی کشور از عدم کیفیت مطلوب آموزش در سازمان فنی و حرفه ای انتقا کرد و گفت: به زودی تفاهم نامه ای در این خصوص به امضای دو سازمان می رسد.

بهمن نامور مطلق در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزای تسنیم در پاسخ به این سوالی در باره ارتباط معاونت صنایع دستی با سازمان فنی و حرفه ای و کارشناسانی که این سازمان از معاونت صنایع دستی برای آموزش هنرمندان آن می گیرد که متأسفانه بسیاری از کارشناسان از عدم کیفیت این آموزش ها انتقاد کرده اند اظهار داشت: آموزش فنی و حرفه ای یک آموزش کلان است که بخشی از آن صنایع دستی است و بالاخره نهادی باید متولی این نوع آموزش ها باشد که آن هم سازمان فنی و حرفه ای است.

وی اضافه کرد: در اینکه تعامل بین معاونت صنایع دستی و سازمان فنی و حرفه ای کم است که در نتیجه آن کیفیت آموزش پائین می آید است شکی نیست لذا در همین خصوص قرار است تفاهم نامه ای را بین این دو سازمان به امضا برسانیم تا برای ارتقای کیفی این آموزش ها اقدام کنیم.

معاون صنایع دستی کشور با بیان اینکه منتظر آنها هستیم تا تفاهم نامه را تدوین و به ما اعلام کنند تصریح کرد: متأسفانه سازمان فنی و حرفه ای در این حوزه کندی می کند، از طرفی هنرمندان ما از این شرایط راضی نیستند و ما هم راضی نیستیم لذا امیدواریم سازمان فنی و حرفه ای هر چه زودتر طی توافقی که ما با آنها کردیم تفاهم نامه را آماده و به ما ارسال کنند تا با هم امضا و آن را عملیاتی کنیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه در این حوزه زمان از دست می دهیم در پاسخ به این سوال که زمزمه هایی در خصوص رفتن شما از این معاونت شنیده می شود آیا این موضوع صحت دارد یا خیر خاطرنشان کرد: اصلاً نمی دانستم چنین شایعه ای هم وجود دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار