|
|
کدخبر: ۱۷۴۱۹۲

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل شرکت گاز استان تهران با اعلام این که تنها ۱۱ درصد از مشترکان شرکت ملی گاز در استان های تهران و البرز قبوض گاز خود را از طریق پیامک دریافت می کنند، شیوه دریافت قبض الکترونیکی گاز را تشریح کرد.

یعقوبعلی حسین نیا در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به این از ۱.۵ سال پیش امکان دریافت قبوض گاز از طریق پیامک برای مشترکان شرکت ملی گاز فراهم شده است گفت: از سه میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک این شرکت در دو استان تهران و البرز تنها بین ۱۰ تا ۱۱ درصد از مشترکان قبض گاز خود را پیامکی دریافت می کنند.

به گفته وی برای افرادی که هم اکنون قبوض گاز الکترونیکی ارسال می شود به دلیل دشوار بودن تفکیک این مشترکان از سایرین باز هم قبض کاغذی صادر می شود.

وی در مورد چگونگی دریافت قبوض گاز از طریق پیامک توضیح داد: مشترکان شرکت ملی گاز می توانند با ارسال شماره ده رقمی اشتراک خود که با رنگ قرمز در پایین قبض گاز مصرفی درج شده به سامانه ۲۰۰۰۱۷۰۴ قبوض گاز خود را از طریق پیامک دریافت کنند. در این پیامک هزینه گاز مصرفی، شناسه پرداخت، شناسه قبض و مهلت پرداخت قید شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا برای عضویت مشترکان در سامانه ارسال پیامکی قبوض گاز، مهلت زمانی تعیین خواهد شد؟ گفت: شرکت ملی گاز ترجیح می دهد که مشترکان با تمایل خود در سامانه دریافت الکترونیکی قبوض گاز عضو شوند و اجباری در این کار نیست.

حسین نیا اظهار کرد: البته اگر ۷۰ درصد مشترکان در یک شهر، قبوض گاز را از طریق پیامک دریافت کنند برای ۳۰ درصد مشترک باقی مانده یک ضرب الاجل یک ماهه تعیین می شود تا دیگر قبض کاغذی به در خانه مشترکان ارسال نشود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار