|
|
کدخبر: ۱۷۴۳۷۲

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد

خبرگزاری تسنیم: وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی تأکید کرد: ایجاد اشتغال، مصرف کالای ایرانی و تولید سه زنجیره متصل به همدیگر هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، علی ربیعی در چهارمین همایش ملی تکریم کارآفرینان؛ شبکه اثرگذار بر اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: از زمانی که وزارت را به عهده گرفتم چند نکته در ذهنم بود. یکی این که چطور می توان فراتر از بوروکراسی فعلی با مردم و ذی نفعان مشارکت داشته باشیم و این موضوع مدتی است که در دستور کار ما قرار گرفته که چگونه اصول درست مشارکت اجتماعی را افزایش دهیم و معتقدم یکی از مکان های تمرین این موضوع سازمان تأمین اجتماعی است.

وی ادامه داد: باید بتوانیم مشارکت ذی نفعان و مردم را جلب کنیم و آن ها بیش از گذشته در اداره کشور همراه باشند؛ یکی از شاخص های بزرگ بی اعتنایی به بحثکارآفرینی و تولید در هدفمندی یارانه ها اتفاق افتاده بود. در این دولت با شاخصه ها و خصوصیات این دولت باید مشارکت گروه های مهم اجتماعی نهادینه شود؛ باید صداها را بیش تر بشنویم و با هم تصمیم بگیریم چرا که گفت وگو میان ما و کارگران و کارفرمایان اعتقاد ماست.

وزیر رفاه گفت: باید گفت و شنود را آغاز کرده و این را در دولت تجربه کنیم؛ شعار ما بر سر مسائل و راهکارهای اساسی است. مصداق این موضوع سال گذشته و در جریان تعیین دستمزد بود که با اجماع کامل و گذشت کارگران و کارفرمایان به عنوان ثمره یک گفت وگو شیرین و با صداقت به نتیجه رسید.

وی خاطرنشان کرد: ما می توانیم در بهبود فضای کسب و کار و حل مسائل پیرامون تأمین اجتماعی و مسائل تولید با اجماع و گفت و شنود به نتیجه برسیم. اگر امروز بدون کارکردن با هم که در تعابیر امام راحل نیز بود کار نکنیم فرزندان ما درآینده دچار مشکل می شوند.

این خبر تکمیل می شود

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار