|
|
کدخبر: ۱۷۴۳۷۳

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: وارد گود شدن رئیس دولت، تضمینی بر تحقق کامل طرح تحول سلامت کشور است، البته بدون شک نمی توان به سرعت متخصص را به مناطق محروم فرستاد یا مشکلات دارویی و تجهیزات پزشکی در این شهرها را یک روزه رفع کرد.

به گزارش حوزه سلامتخبرگزاری تسنیم، حسین علی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با یادآوری اجرای طرح نظام سلامت در کشور، اظهار داشت: بدون شک خواسته تمام مردم رفع مشکلات حوزه سلامت بوده و بدیهی است که هر اقدامی در چارچوب قانون و در جهت ارتقای سلامت مردم انجام شود مورد تایید کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز واقع خواهد شد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر حمایت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از اجرای طرح نظام سلامت در سراسر کشور، ادامه داد: به طور حتم در این راستا از هیچ کمکی فروگذار نخواهیم کرد.

شهریاری در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات بیمارستان های دولتی با اجرای طرح نظام سلامت رفع خواهد شد، تاکید کرد: در همه جای دنیا زمانی که رئیس دولت وارد گود شود و طرحی را تضمین دهد بدون شک مشکلات نیز کاهش می یابد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، به خانه ملت، گفت: اکنون هم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هم معاونان وی اصرار بر اجرای کامل دستورات رئیس جمهور را دارند که این مهم نوید رفع معضلات در حوزه سلامت را می دهد.

شهریاری با بیان اینکه نباید انتظار داشت مشکلات حوزه درمان با اجرای طرح نظام سلامت یک شبه رفع شود، خاطرنشان کرد: اجرای کامل این طرح نیاز به زمان دارد؛ بدون شک نمی توان به سرعت متخصص را به مناطق محروم فرستاد یا مشکلات دارویی و تجهیزات پزشکی در این شهرها را یک روزه رفع کرد لذا مردم باید صبور باشند تا به تدریج شاهد کاهش معضلات این حوزه باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار