|
|
کدخبر: ۱۷۴۴۳۸

یزدانی عنوان کرد:

معاون توسعه منابع انسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت از برنامه این وزارتخانه برای تدوین نقشه راه پیاده سازی سیاستهای اقتصاد مقاومتی خبرداد و گفت: مسئولیت بخش عمده ای از این سیاستها، در وزارت صنعت، معدن و تجارت متمرکز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی یزدانی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران با اشاره به ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری در اواخر سال گذشته و نیز نامگذاری سال جاری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ گفت: برای اجرایی شدن این سیاستها، وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال تدوین نقشه راه برای عملیاتی سازی فرمایشات مقام معظم رهبری است.

معاون توسعه منابع انسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: مسئولیت عمده اجرایی شدن سیاستهای اقتصاد مقاومتی به عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است؛ چراکه صنعت بالغ بر ۳۷ درصد تولید ناخالص داخلی را مدیریت می کند.

وی تصریح کرد: در سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری، مهمترین ویژگی های اقتصاد مقاومتی استخراج شده و کارگروههایی ویژه برای آن تشکیل شده است، ضمن اینکه در سال جاری عمده توجه وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در این بحثمتمرکز شده است.

یزدانی خاطرنشان کرد: بر این اساس باید الگوهای علمی متناسب با نیاز کشور تدوین شود، ضمن ایکه برای اجرایی شدن آن نیز برنامه ریزی صورت گیرد.

وی از برگزاری روز صنعت و معدن در دهم تیرماه سال جاری خبرداد و گفت: این مراسم با حضور ۱۵۰۰ نفر از فعالان اقتصادی برگزار می شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار