|
|
کدخبر: ۱۷۴۵۳۹

در حال حاضر در بخش عمومی و بین المللی ناشران در حال خروج کتاب هایشان از مصلای امام خمینی هستند از این رو ترافیک سنگین وانت بارها در این مکان مشاهده می شود.

گروه فرهنگی مشرق- روز گذشته ۲۰ اردیبهشت ماه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به کار خود پایان داد و ناشران و غرفه داران تا ساعت ۲۰ به مخاطبان ارائه خدمات داشتند.

بر اساس این گزارش، از صبح امروز حضور وانت های باری در مصلای امام خمینی(ره) بیشتر به چشم می آید و تلاشی وصف ناشدنی در حال وقوع است تا به سرعت مصلای امام خمینی تخلیه شود و ناشران کتاب های خود را به محل انتشارات و انبارها باز گردانند.

صف طویل وانت های حامل کتاب ناشران در حال خروج از مصلا است و قرار است تا عصر امروز تمام کتاب ها از شبستان و بخش های دیگر خارج شود.

عمده تخلیه کتاب های ناشران داخلی از فضای نمایشگاه کتاب تهران تا عصر امروز به پایان می رسد، تا فضای در اختیار گرفته شده نمایشگاه کتاب به مسئولان مصلای امام خمینی تحویل داده شود.

علیرضا ربانی مسئول بخش بین الملل نمایشگاه کتاب پیرامون ترخیص کتاب های ناشران خارجی از مصلا عنوان کرد: قرار است تا پایان امشب تمام آثار بخش بین الملل از نمایشگاه کتاب خارج شود البته ممکن است بخشی هم به فردا موکول شود.

ربانی بیان کرد: حدود ۱۲۷ هزار عنوان کتاب در بخش بین الملل نمایشگاه بیست و هفتم به عرضه شده بود که تا پایان امشب از نمایشگاه خارج می شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار