|
|
کدخبر: ۱۷۴۶۱۰

معاون تربیت آموزش عقیدتی سیاسی ناجا خبر داد

خبرگزاری تسنیم: معاون تربیت آموزش عقیدتی سیاسی ناجا با اعلام خبر تکریم ۱۴ نفر از حافظان قرآن کریم از شرکت بیش از ۱۹ هزار نفر اعضای ناجا در این همایش خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، حجةالاسلام والمسلمین غلامحسین توکلی در چهارمین همایش تکریم حافظان ناجا اظهار داشت: با توجه به تدبیر رهبر انقلاب در تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در سال ۹۲ برای حفظ جزء سی ام توسط ۳۷۵۰۰ نفر از کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی برنامه ریزی کرد که خوشبختانه پس از اطلاع رسانی درباره این موضوع بیش از ۴۷ هزار نفر در آزمون حفظ قرآن کریم شرکت کردند.

وی با بیان این که ۱۳۱۴۱ نفر از شرکت کنندگان در این آزمون موفق به کسب نمره قبولی شدند، گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر موفق به حفظ جزء سی ام، ۹۸۰ نفر ۳ جزء، ۲۷ نفر ۵ جزء، ۱۸ نفر ۱۰ جزء، ۷ نفر ۲۰ جزء و ۵ نفر موفق به حفظ کل قرآن کریم شدند.

معاون تربیت آموزش عقیدتی سیاسی ناجا با بیان این که در این همایش از ۱۴ نفر از برترین ها تقدیر به عمل خواهد آمد، افزود: در این همایش علاوه بر جایزه نقدی چندین ماه ارشدیت برای کارکنان در نظر گرفته شده و حافظان کل قرآن علاوه بر جایزه ۵ میلیون تومانی، ۳۰ ماه ارشدیت نیز دریافت می کنند و دیگر شرکت کنندگان نیز به تناسب محفوظات قرآنی شان جایزه نقدی و ارشدیت خواهند گرفت.

توکلی در ادامه با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای سربازان شرکت کننده در این همایش خاطرنشان کرد: برای تمام سربازان شرکت کننده در این همایش ۲ ماه مرخصی در نظر گرفته شده و با توجه به میزان حفظ قرآن کریم جوایزی نقدی نیز به آن ها اختصاص می یابد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار