|
|
کدخبر: ۱۷۴۷۴۸

برای پاسخ به سوال ۶ نماینده مجلس

خبرگزاری تسنیم: وزیر امور اقتصادی و دارایی بناست عصر امروز(دوشنبه) برای پاسخ به سوال ۶ نماینده مجلس راهی کمیسیون برنامه و بودجه پارلمان شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، علی طیب نیا که هفته گذشته نیز به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس میهمان کمیسیون اقتصادی مجلس بود این هفته هم باید راهی بهارستان شود تا به سوالان تعداد دیگری از نمایندگان اینبار در کمیسیون برنامه و بودجه پاسخ دهد.

شمار سوال کنندگان از وزیر اقتصاد در جلسه هفته گذشته ۱۳ تن بود که خبرهای تسنیم از نمایندگان حاضر در جلسه بیانگر قانع نشدن سوال کنندگان از پاسخ های طیب نیا بود.

از همین رو سوال از وزیر اقتصاد بناست به صحن علنی مجلس ارائه شود و آنطور که نمایندگان حاضر در جلسه به تسنیم گفتند تعداد سوالات انقدر بالاست که یک جلسه صبح تا ظهر را باید در صحنه علنی به وزیر اقتصاد اختصاص دهند.

به گزارش تسنیم در عین حال بناست وزیر امور اقتصادی و دارایی عصر امروز(دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه) نیز به منظور پاسخگویی به سؤالات، موسی الرضا ثروتی نهم، خراسان شمالی(بجنورد / جاجرم)، ایرج عبدی نهم، لرستان(خرم آباد)، علیرضا محجوب نهم، تهران(تهران / ری / شمیرانات)، نادر قاضی پور نهم، آذربایجان غربی(ارومیه)، مهرداد بذرپاش نهم، تهران(اسلامشهر / تهران / ری / شمیرانات) و زهره طبیب زاده نوری نهم، تهران(اسلامشهر / تهران / ری / شمیرانات) راهی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار