|
|
کدخبر: ۱۷۴۷۵۶

خبرگزاری تسنیم: رئیس ستاد برگزاری برنامه های هفته روابط عمومی(۲۷ اردیبهشت تا ۲ خرداد ۹۳)، برنامه های ستاد برگزاری این هفته را اعلام کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، به نقل از ستاد برگزاری هفته روابط عمومی، غلامرضا کاظمی دینان در خصوص برنامه های هفته روابط عمومی، اظهار داشت: در کنار برنامه های اختصاصی ستاد برگزاری هفته روابط عمومی، نهادها و سازمان های دیگر نیز به صورت خودجوش و همگام با برنامه های ستاد برگزاری هفته روابط عمومی، نشست ها، هم اندیشی ها و برنامه های مختلفی را در سراسر کشور شکل داده اند که امیدواریم نتیجه تمام این فعالیت ها به رشد و ارتقای جایگاه روابط عمومی در کشور بیانجامد.

وی در تشریح برنامه های اصلی ستاد برگزاری هفته روابط عمومی گفت: در روز ۲۷ اردیبهشت و همزمان با آغاز هفته روابط عمومی، نهمین همایش روابط عمومی الکترونیک با موضوع «روابط عمومی الکترونیک و مدیریت افکار عمومی» با حضور استادان، مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه های ارتباطات و روابط عمومی در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری هفته روابط عمومی، افزود: روز ۲۸ اردیبشت نیز سومین کنفرانس روابط عمومی و صنعت با عنوان «روابط عمومی، صنعت و رقابت برندها» برگزار می شود که در آن به نقش روابط عمومی ها در ارتقای برند، بررسی استراتژی های رقابت با سایر برندها در بازار، چگونگی دفاع از برند در روابط عمومی های صنعت پرداخته خواهد شد.

وی اظهار داشت: سومین روز از هفته روابط عمومی «روابط عمومی و مسؤولیت های اجتماعی» نامگذاری شده و در اقدامی سمبلیک، فعالان حوزه روابط عمومی از مؤسسه خیریه محک بازدید خواهند کرد.

کاظمی دینان تجلیل از ۴۲ سال فعالیت علمی و عملی دکتر محمدمهدی فرقانی، استاد ارتباطات و روزنامه نگاری و برگزاری دومین گردهمایی پیشکسوتان روابط عمومی و رسانه در روز ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ را برنامه چهارمین روز هفته روابط عمومی عنوان کرد.

وی گفت: در روز ۳۱ اردیبهشت از ۱۰ عنوان کتاب جدید در حوزه ارتباطات و روابط عمومی رونمایی خواهد شد که این برنامه در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد برگزار می شود.

رئیس ستاد برگزاری دومین هفته روابط عمومی با اشاره به اینکه در برنامه های امسال بر لزوم توجه به سلامت جسم و روان فعالان روابط عمومی و نیز توجه روابط عمومی ها بر حفظ محیط زیست تأکید شده است، افزود: بر همین اساس کوهنوردی عمومی فعالان روابط عمومی با شعار حفظ محیط زیست را در روز اول خرداد خواهیم داشت.

کاظمی دینان گفت: در هفتمین روز هفته روابط عمومی طومار مطالبات و درخواست های خانواده روابط عمومی از ریاست محترم جمهور و دولت به دفتر ریاست جمهوری ارسال خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب جزئیات بیشتر از برنامه های دومین هفته روابط عمومی جمهوری اسلامی ایران می توانند به وب سایت www. ۷pr. ir مراجعه کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار