|
|
کدخبر: ۱۷۴۷۵۷

در گفت وگو با تسنیم مطرح شد

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی ستاد بیمه سلامت همگانی گفت: استان کهکیلویه و بویر احمد، کمترین آمار ثبت نامی در سایت بیمه سلامت را داراست.

مهدی میرشاه ولد در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین آمار ثبت نام شدگان در سایت بیمه سلامت، اظهار داشت: تا ساعاتی پیش ۳ میلیون و ۵۳۰ هزار نفر در قالب یک میلیون و ۴۷۰ هزار خانوار در سایت بیمه سلامت همگانی ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیشترین آمار مربوط به استان تهران با ۶۱۸ هزار نفر و کمترین آن مربوط به استان کهکیلویه و بویر احمد با ۱۱ هزار و ۵۷۷ هزار نفر است.

وی ادامه داد: به لحاظ رتبه ثبت نامی بعد از استان تهران، استان خراسان رضوی با ۳۴۷ هزار نفر و آذربایجان غربی با ۲۶۷ هزار نفر بیشترین آمار را دارا هستند و استان ایلام با ۱۳ هزار و ۲۲۹ نفر و خراسان جنوبی با ۱۲ هزار و ۹۷ نفر کمترین آمار ثبت نامی را دارند.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی از آمادگی سازمان بیمه سلامت برای تحت پوشش قرار دادن هر تعداد افرادی که در سایت ثبت نام می کنند، خبر داد و گفت: محدودیتی برای ثبت نام و بیمه شدن افراد نداریم و تعداد متقاضیان هرچه باشد سازمان بیمه سلامت نسبت به بیمه آنان اقدام خواهد کرد.

میرشاه ولد در پایان گفت: هر یک از افراد جامعه که تحت پوشش هیچ نوع بیمه ای نباشند، می توانند از این طریق تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند و در این صورت حق بیمه پرداخت نمی کنند؛ برآورد ما این است که در این طرح ۶ تا ۱۰ میلیون از افراد فاقد بیمه در کشور، بیمه شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار