|
|
کدخبر: ۱۷۴۸۰۵

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به برخی پیشنهادات برای در اختیار قرار دادن یک مسیر امن ترانزیتی مواد مخدر از شرق کشورمان به غرب گفت: چنین درخواستی با هیچ یک از اعتقادات، ارزش ها و آرمان های ما همخوانی و مطابقت ندارد.

سردار علی مویدی در گفت وگو با خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، در واکنش به برخی اظهار نظرها مبنی بر اینکه ایران در قبال پیشنهاد قاچاقچیان برای در اختیار قرار دادن یک مسیر امن ترانزیتی مواد مخدر از شرق کشورمان به اروپا چه عکس العملی خواهد داشت، اظهار داشت: برخی ها مسائلی همچون ترانزیت مواد مخدر به اروپا و درخواست قاچاقچیان برای در اختیار قرار دادن مسیر امن برای قاچاق مواد مخدر را مطرح می کنند، ولی این مساله به دلایل متعدد برای ما و مسؤلان کشورمان فاقد ارزش است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی مهمترین دلیل بی ارزش بودن چنین پیشنهاداتی را مغایرت آن با آموزه های اسلامی و ملی عنوان کرد و افزود: ما یک کشور مسلمان هستیم و بنا بر اعتقادات دینی و مذهبی مان، شَر و بدی را نه برای خودمان و مردم کشورمان می پسندیم و نه برای هیچ یک از ابناء بشر و کشورهای دیگر؛ لذا چنین درخواستی با هیچ یک از اعتقدات، ارزش ها، آرمان ها و آنچه که تا به امروز به آن دست یافته ایم، همخوانی و مطابقت ندارد.

مویدی در ادامه گفت: بزرگان دین ما و کارگزاران کشورمان با چنین پیشنهادات و درخواست هایی قطعاً موافق نیستند و این درخواست ها برای ما فاقد هرگونه ارزش و وجاهت است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: پرداختن به چنین مواردی برای پیشنهاد دهندگان آن، جز تلف کردن وقت و انرژی، هیچ عایدی دیگری نصیب آنها نخواهد کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار