|
|
کدخبر: ۱۷۴۸۴۹

رئیس جمهور در تداوم بازدیدهای دوره ای خود از وزارتخانه ها، صبح امروز در وزارت صنعت، معدن و تجارت حاضر شد و در جلسه ای با وزیر و معاونان این وزارتخانه به مسائل بخش تولید و اشتغالزایی در این عرصه پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز با حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت از نزدیک با معاونان و مدیران ستادی این وزارتخانه دیدار کرد. این جلسه در تداوم دیدارهایی است که رئیس جمهور با حضور در وزارتخانه در جریان کارها و اقدامات آنها قرار می گیرد.

یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگار مهر در این رابطه گفت: رئیس جمهور حدود ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه در ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت واقع در خیابان سمیه حضور یافته است. در ابتدای این دیدار، محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت گزارش کاملی از امارهای تولید، رشد بخش های مختلف صنعتی و معدنی، برنامه های سرمایه گذاری و مسائل مرتبط با اشتغالزایی در بخش صنعت پرداخت.

وی افزود: در ادامه نیز رئیس جمهور دقایقی قبل سخنان خود را در جمع معاونان این وزارتخانه آغاز کرده است. این در حالی است که موضوع چگونگی بازتوزیع درامدهای ناشی از هدفمندی یارانه ها در بخش تولید، از جمله مهمترین نکاتی است که امروز بر سر آن بحثخواهد شد.

به گفته وی، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز برنامه های این وزارتخانه برای حمایت از تولید در فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها را به رئیس جمهور گزارش داد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار