|
|
کدخبر: ۱۷۴۸۵۱

رئیس اتاق ایران:

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتاق بازرگانی ایران با تأکید بر تعامل سازنده و مثبت بین مدیران شهری و فعالان اقتصادی گفت: منشوری که قرار است بین فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی و شهرداری تهران به امضاء برسد در حوزه توسعه شهر است.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، غلامحسین شافعی در نشست مشترک صبحانه کاری اتاق ایران با شهرداری تهران که صبح امروز با حضور قالیباف شهردار تهران برگزار شد، با تأکید بر لزوم ایجاد تعامل سازنده و مثبت بین مدیران شهری و فعالان اقتصادی برای توسعه شهری گفت: در جلسه امروز مسائل کلی زیادی به منظور استفاده بهینه از ظرفیت ها برای توسعه شهر مطرح شد.

وی ادامه داد: مهمترین خروجی این نشست تهیه و تدوین منشوری بین شهرداری و اتاق ایران بود که مقرر شد در هفته های بعدی از سوی شهرداری تهیه و در اتاق ایران با حضور فعالان اقتصادی به امضاء برسد.

شافعی ادامه داد: اهمیت سلامت شهروندان، ایجاد شهرک سلامت، بهینه سازی مصرف انرژی و نظام توزیع موادغذایی و امنیت غذایی در کلانشهرها مهمترین مباحثمطرح در جلسه امروز بود.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از خبرهای مهم در جلسه امروز که مورد استقبال فعالان اقتصادی قرار گرفت ایجاد نمایشگاه بین المللی جدید در تهران بود.

رئیس اتاق ایران تأکید کرد: همچنین مقرر شد شهرداری استفاده از شرکتهای دانش بنیان را که در اتاق ایران هم نمایندگی دارند مورد توجه قرار دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار