|
|
کدخبر: ۱۷۵۰۷۸

توضیحات ایران خودرو درباره یک خبر

خبرگزاری تسنیم: شرکت ایران خودرو اعلام کرد: با توجه به اینکه ظرفیت فروش در راستای توزیع مناسب محصولات در سطح کشور و توجه ویژه به مناطق محروم به صورت استانی صورت گرفته است، ظرفیت خرید در استان تهران با توجه به حجم متقاضیان زودتر پر شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، شرکت ایران خودرو درپی انتشار خبری تحت عنوان" ظرفیتی که یک ساعته پُر شد و مردمی که موفق به ثبت نام نشدند "درخبرگزاری تسنیمبه ارائه توضیحاتی پرداخته است.

متن توضیحات گروه صنعتی ایران خودرو به شرح زیر است:

به اطلاع می رساند در راستای برنامه ریزی های انجام شده برای تولید سال ۹۳ و افزایش عرضه محصولات، عرضه گسترده فروش محصولات ایران خودرو به مناسبت میلاد باسعادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام و گرامی داشت مقام پدر، از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۱/۲ / ۹۳ آغاز شد.

در این دوره از فروش فوری محصولات ایران خودرو محدودیت ثبت نام شامل امکان خریداری یک دستگاه به ازای هر کد ملی لحاظ شده است تا مصرف کنندگانی که به هردلیلی نتوانستند در ثبت نام های دهه فجر و هفته اول اردیبهشت ماه نسبت به خرید محصولات خود اقدام کنند امکان خریداری خودرو مورد نظر خود را داشته باشند.

همچنین با توجه به این که ظرفیت فروش در راستای توزیع مناسب محصولات در سطح کشور و توجه ویژه به مناطق محروم به صورت استانی صورت گرفته است، ظرفیت خرید در استان تهران با توجه به حجم متقاضیان زودتر پر شد اما امکان خرید در سایر استان ها وجود دارد.

شایان ذکر است در روز گذشته نیز حدود ۶۰ هزار نفر از مشتریان نسبت به خرید اینترنتی اقدام کرده به طوری که در هر دقیقه ۱۵۰ ثبت نام از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ نیمه شب ادامه یافت و امروز نیز ادامه ثبت نام در خانواده سمند و سورن ادامه دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار