|
|
کدخبر: ۱۷۵۰۸۸

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور صورت گرفت

خبرگزاری تسنیم: با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، سازمان خصوصی سازی اسفند ۱۳۹۲ اقدام به راه اندازی مجدد سامانه پاسخگویی به شکایات منطبق بر مفاد ماده(۲۵) قانون ارتقای سلامت اداری کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، اداره کل نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد: چگونگی اجرای قانون ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد در وزارت امور اقتصادی و دارایی و دستگاه های تابعه بررسی و پیشنهادها به معاون اول رئیس جمهور ارسال شد.

در این گزارش از وزیر امور اقتصادی و دارایی خواسته شد ضمن تذکر به رؤسای سازمان های امور مالیاتی کشور، حسابرسی، سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، جمع آوری و فروش اموال تملیکی، خصوصی سازی، گمرک ایران و شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران و شرکت چاپخانه دولتی ایران آنان را مکلف کند حداکثر تا پایان سال ۱۳۹۲، نسبت به راه اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات مطابق با مفاد ماده(۲۵) قانون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد اقدام کنند.

با پیگیری به عمل آمده سازمان خصوصی سازی اقدام به راه اندازی مجدد سامانه پاسخگویی به شکایات منطبق بر مفاد ماده(۲۵) قانون ارتقای سلامت اداری کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار