|
|
کدخبر: ۱۷۵۲۳۰

تکرار / جهانگیریان در جمع خبرنگاران:

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: آزادسازی نرخ بلیت های هواپیما شبیه پروازهای خارجی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، علیرضا جهانگیریان رئیس سازمان هواپیمایی کشور در حاشیه همایش مدیریت فناوری در پروژه هواپیمای مسافری ۱۵۰ نفره در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برداشتن تحریم ها چه تأثیری در صنعت هواپیمایی کشور داشته است؟ گفت: اگر تحریم ها به طور کامل برداشته شود صنعت هواپیمایی شکوفا می شود و ما مانند کشورهای دیگر می توانیم در بخش تعمیر، نگهداری، تولید، طراحی بازرگانی حمل و نقل هوایی و حمل و نقل شاهد رشد باشیم و در این حوزه با دنیا ارتباطات خود را ارتقاء دهیم.
وی در پاسخ به این سوال که تحریم هایی که تاکنون برداشته شده است چه تأثیری در صنعت هواپیمایی کشور داشته است؟ افزود: این مسئله نیاز به زمان دارد و اکنون ۳ ماه از موافقت نامه می گذرد. ۳ ماه برای اینکه تحریم های ۳۰ ساله کامل برداشته شود زمان زیادی نیست. فعلا فضا عوض شده و افق های جدیدی پیش رو قرار دارند که در حوزه ارتباطات برقرار شده که نیازمند زمان هستیم.
رئیس سازمان هواپیمایی کشور در خصوص سوالی مبنی بر آزادسازی نرخ بلیت های هواپیما، گفت: آزادسازی نرخ بلیت های هواپیما شبیه پروازهای خارجی می شود. برای پرواز خارجی یک نرخ ثابت وجود دارد. در دنیا نیز همین گونه است و چیزی نیست که ما خودمان اختراع کرده باشیم.
جهانگیریان درباره اینکه چند نوع قیمت در این زمینه وجود خواهد داشت، گفت: ایرلاین در این زمینه تصمیم گیری می کند و ما بر آن کنترل و نظارت انجام می دهیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا این قیمت ها کف و سقفی خواهد داشت، اظهار داشت: کف ندارد، اما تا مدتی سقف خواهد داشت.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار