|
|
کدخبر: ۱۷۵۲۴۶

تکرار / سرپرست شرکت فرودگاه های کشور در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: سرپرست شرکت فرودگاه های کشور دلیل تاخیرهای به وجود آمده برای افتتاح خط لوله انتقال سوخت از انبار فرآورده های نفتی ری به فرودگاه امام را ناشی از عدم پایبندی شرکت بهره بردار این خط لوله به تعهداتش اعلام کرد.

محمدعلی ایلخانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، افزود: مشکلاتی با شرکت بهره برداری کننده داریم که باید به تعهدات خودش در قالب قرارداد BOT با فرودگاه حضرت امام خمینی و شرکت فرودگاه های کشور عمل کند.
وی تصریح کرد: بخشی از تاخیر به وجود آمده ناشی از عملکرد شرکت بهره بردار خط لوله است که باید شرکت مذکور به آنها عمل کند.
وی خاطرنشان کرد: از شرکت بهره بردار خواسته ایم به تعهداتش عمل کند تا بتوانیم هر چه زودتر از خط لوله ۳۳ کلومتری انتقال سوخت از انبار فرآورده های نفتی ری به فرودگاه امام خمینی بهره برداری کنیم.
سرپرست شرکت فرودگاه های کشور خاطرنشان کرد: تست های مربوط به این خط لوله انجام شده است.
به گزارش تسنیم، بر اساس اعلام شرکت خط لوله و مخابرات ایران قرار بود خط لوله ۳۳ کیلومتری انتقال سوخت از انبار فرآورده های نفتی ری به فرودگاه بین الملل امام خمینی اوایل ماه جاری به بهره داری برسد، اماچند ساعت مانده به زمان افتتاح، وزارت نفت برگزاری مراسم مذکور را یک هفته به تعویق انداخت.
این در حالی بود که سه شنبه(۹ اردیبهشت) نیز انتظارها برای بهره برداری از این خط لوله به پایان نرسید و افتتاح به ۱۴ اردیبهشت موکول و اعلام شد که این بار شرکت فرودگاه ها عهده دار برگزاری مراسم بریدن روبان بهره برداری از خط لوله ۳۳ کیلومتری خواهد بود. این در حالی بود که روابط عمومی فرودگاه امام خمینی از این برنامه ابراز بی اطلاعی کرد.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار