|
|
کدخبر: ۱۷۵۴۰۷

آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی لحظاتی پیش با حضور معاون اول رئیس جمهور و استاندار خراسان رضوی و تعدادی از میهمانان داخلی و خارجی گلباران شد.

به گزارش مشرق، همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) و در آستانه سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، آرامگاه این شاعر بلند آوازه ایران زمین، عصر امروز با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراثفرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور گلباران شد.

در این مراسم که در فضایی با نشاط و همراه با استقبال گرم مردم، علاقه مندان و دوستداران حکیم ابوالقاسم فردوسی برگزار شد علاوه بر معاون رئیس جمهور، استاندار خراسان رضوی، مدیرکل میراثفرهنگی این استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعدادی از سفرای خارجی و میهمانانی از افغانستان و تاجیکستان و جمعی از مسئولان مشهد و خراسان رضوی و تعداد زیادی از فردوسی پژوهان و علاقه مندان به حکیم ابوالقاسم فردوسی حضور داشتند.

در این مراسم با شکوه آرامگاه حکیم فردوسی، شاعر بزرگ فارسی گوی توسط مسعود سلطانی فر و علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی گلباران، و یاد و خاطره این شاعر بزرگ و بلند آوازه ایران زمین گرامی داشته شد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در مراسم گلباران آرامگاه حکیم فردوسی با تجلیل از مقام شامخ این شاعر بزرگ و بلند آوازه در توجه هر چه بیشتر به این شاعر بزرگ و معرفی آثار و شخصیت ارزشمند فردوسی حکیم تاکید کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار