|
|
کدخبر: ۱۷۵۴۳۱

خبرهای خوش معاون صنایع دستی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: معاون صنایع دستی کشور از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای کمک به تولید صنایع دستی تا پایان سال ۹۳ خبر داد.

بهمن نامور مطلق در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: از جمله مهمترین برنامه هایی که در درست اجرا داریم پائین آوردن قیمت تمام شده تولید محصولات صنایع دستی است، لذا سعی می کنیم مهارت هنرمندان و تجهیزات کارگاه های تولیدی را ارتقا بخشیم.

وی اضافه کرد: در این زمینه چند اقدام مهم انجام دادیم، مهمترین اقدام ما برنامه ای بود که برای تجهیز کارگاه های صنایع دستی با تجهیزات به روز انجام شد که موجب می شود پرت انرژی کم شود و در نهایت تولیدکنندگان بتوانند با قیمت تمام شده کمتری کالای خود را تولید و در اختیار مردم قرار دهند.

معاون صنایع دستی کشور تصریح کرد: برای این منظور تسهیلاتی در نظر گرفتیم و بعد از ۱۰ سال که تسهیلاتی داده نشده بود الحمدلله توانستیم در این مدت کوتاه فعلا حدود ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات پیش بینی کردیم و در نظر داریم تا آخر سال ۱۰۰ میلیارد تومان به این بخش تسهیلات بدهیم.

نامور مطلق یاداور شد: به عبارت دیگر کاری که در ۱۰ سال گذشته حتی در حد یک میلیارد هم انجام نشده است را در نظرداریم با قدرت انجام دهیم و هدف نهایی ما حدود یکصد میلیارد تومان در این بخش تا آخر سال است که اگر این نیت عملی شود یک موفقیت برای دولت تدبیر و امید خواهد بود.

وی افزود: در این حوزه گفت وگوهایی با بانک توسعه تعاون انجام دادیم که طی برنامه ای بیش از ۱۰ میلیارد تومان اختصاص می دهد، همچنین با صندوق مهر امام رضا علیه السلام هم صحبتهایی کردیم که قرار است چند میلیارد تومان اختصاص دهد، از طرفی با برخی از نهادها از جمله معاونت علمی و فناوری هم صحبت هایی کردیم که کمک هایی داشته باشد لذا به دنیال آن هستیم که تا آخر سال به هدف خود که اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان است برسیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار