|
|
کدخبر: ۱۷۵۴۳۳

مدیرعامل بنیاد بیماران نادر در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل بنیاد بیماران نادر از راه اندازی نخستین بنیاد ایرانی بیماران نادر در جهان در خردادماه امسال در کشور آلمان خبر داد.

علی داودیان در گفت وگو با خبرنگار سلامتخبرگزاری تسنیمبا اشاره به راه اندازی نخستین بنیاد ایرانی بیماران نادر در جهان اظهار داشت: نخستین شعبه بین المللی بنیاد بیماران نادر ایران در خردادماه امسال در شهر دوسلدورف آلمان راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: راه اندازی شعبه بین المللی بنیاد بیماران نادر ایران در آلمان برای ارائه خدمات متعدد حوزه سلامت به ایرانیان مقیم این کشور خواهد بود. همچنین می توانیم در این راستا برای تبادلات فعالیت های تحقیقاتی در عرصه های پزشکی با نهادهای علمی آلمان و اروپا همکاری کنیم.

مدیرعامل بنیاد بیماران نادر تصریح کرد: بنیاد بیماران نادر در حاضر شعبات متعددی در استانهای مختلف کشور دارد و بر این اساس در تلاشیم تا همکاری مستمری با بهزیستی استان البرز نیز برقرار کنیم که در این راستا طی ۱۵ روز آینده با همکاری استانداری البرز و بهزیستی این استان در جهت گسترش فعالیت های بنیاد بیماران نادر اقدام خواهیم کرد.

داودیان خاطرنشان کرد: همکاری بنیاد بیماران نادر با بهزیستی البرز برای ارائه خدمات رایگان تشخیصی به بیماران نادر این استان صورت می پذیرد و امیدواریم بتوانیم با همکاری بهزیستی ارائه خدمات حوزه سلامت به این گروه از بیماران نیازمند گسترش یابد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار