|
|
کدخبر: ۱۷۵۴۷۷

وزیر بهداشت:

خبرگزاری تسنیم: وزیر بهداشت با اشاره به اینکه اجرای طرح تحول نظام سلامت از افتخارات نظام است، در خصوص رفع مشکلات موجود با بیمه ها، گفت: مشکل بیمه ها در حال پیگیری است و تا پایان هفته این مشکلات مرتفع خواهد شد.

به گزارش حوزه سلامتخبرگزاری تسنیم، سید حسن هاشمی در ابتدای نشست ویژه ستاد مرکزی طرح تحول نظام سلامت استان تهران ضمن تبریک اعیاد ماه رجب در خصوص تخصیص منابع اجرای طرح تحول نظام سلامت اظهار داشت: در تامین هزینه های اجرای طرح تحول هیچ گونه مشکلی وجود ندارد، فقط باید با مدیریت صحیح، مشکلاتی که سالها در سیستم درمانی کشور وجود داشته است، را برطرف کنیم.

هاشمی اجرای طرح تحول نظام سلامت را یک انقلاب بزرگ در حوزه سلامت کشور خواند و آن را یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و تلاش همه جانبه مسئولان و جامعه پزشکی در اجرای هر چه بهتر این طرح به دور از هر حاشیه ای را خواستار شد.

وزیر بهداشت در خصوص رفع مشکلات موجود با بیمه ها اظهار داشت: مشکل بیمه ها در حال پیگیری است و تا پایان هفته این مشکلات مرتفع خواهد شد.

در پایان این جلسه، روسای سه دانشگاه علوم پزشکی پایتخت و معاونان آنان، ضمن ارائه گزارشی از نظارت های انجام شده از زمان آغاز اجرای این طرح تاکنون، به بیان نکات و چالش های مشاهده شده پرداختند و بر راهکارهای رفع مسائل تاکید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزرات بهداشت، در این جلسه قائم مقام وزیر بهداشت، معاونان درمان و غذا و داروی وزارت بهداشت، روسا و معاونان درمان، غذا و دارو و توسعه مدیریت و منابع سه دانشگاه علوم پزشکی مستقر در تهران و جمعی از مدیران وزارت بهداشت حضور داشتند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار