|
|
کدخبر: ۱۷۵۵۰۳

معاون اداره کل حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان محیط زیست در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: معاون اداره کل حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان محیط زیست گفت: هنوز درخواستی برای ورود ۲ قلاده شیر ایرانی ارائه نشده است.

افشین کرمی در گفت و گو با خبرنگار محیط زیستخبرگزاری تسنیمدر پاسخ به پرسشی مبنی بر این که مطرح شده است دو قلاده شیر ایرانی به ایران وارد شده است، اظهار داشت: هنوز درخواستی برای ورود ۲ قلاده شیر ایرانی از سوی باغ وحش ارم ارائه نشده است و این ورود صحت ندارد.

وی ادامه داد: مطرح شده بود که مبادله ای صورت گیرد به این شکل که از باغ وحشی در آلمان به ازای تحویل گورخر ایرانی یک جفت شیر ایرانی به باغ وحش تهران تحویل داده شود اما هنوز درخواست داده نشده است.

معاون اداره کل حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان محیط زیست گفت: در صورت درخواست باید سازمان دامپزشکی و سازمان محیط زیست موضوع را بررسی و موافقت کنند همچنین بعد از موافقت ها نیز باید درخواست در کمیته های تخصصی مورد بررسی قرار گیرد چرا که هیچ جابه جایی بدون صدور مجوز از سازمان محیط زیست صورت نمی گیرد.

کرمی بیان کرد: به طور کلی اکنون هیچ درخواستی مبنی بر مبادله گورخر ایرانی با یک جفت شیر ایرانی به سازمان محیط زیست داده نشده و هیچ مجوزی هم تاکنون صادر نشده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار