|
|
کدخبر: ۱۷۵۵۶۸

همزمان با آغاز هفته ارتباطات برگزار می شود

خبرگزاری تسنیم: دبیر همایش روابط عمومی الترونیک از برگزاری نهمین دوره این همایش با عنوان " روابط عمومی الترونیک و مدیریت افکار عمومی " خبر داد.

امیر لعلی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: روز شنبه(۲۷ اردیبهشت) و همزمان با نخستین روز از هفته ارتباطات و روابط عمومی، نهمین دوره این همایش در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این همایش ۵۰۰ تن از استادان و فعالان حوزه روابط عمومی حضور خواهند داشت و ۱۳ مقاله برتر از استادان دانشگاه از جمله حسین امامی، حسن بشیر، مجید رضائیان، محمد سلطانی فر، حمید ضیائی فر و اسماعیل قدیمی ارائه می شود.

عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران همچنین گفت: یکی از مباحثمهم در این همایش، بررسی چگونگی بکارگیری شبکه اجتماعی و ابزارهای روابط عمومی الکترونیک برای اقناع افکار عمومی و همراهی آن با اهداف سازمان است.

وی با اشاره به محورهای این همایش، افزود: روابط عمومی الکترونیک و روش های پایش افکار عمومی، روابط عمومی الکترونیک و اعتمادسازی در مخاطب، روابط عمومی الکترونیک و استفاده از رسانه های اجتماعی در مدیریت افکار عمومی، روابط عمومی الکترونیک و فضاسازی رسانه ای، روابط عمومی الکترونیک و کمپین های فراگیر تبلیغاتی، روابط عمومی الکترونیک و برخورد با شایعه، محورهای این همایش اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار