|
|
کدخبر: ۱۷۵۵۹۴

معاون وزیر صنعت:

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت با اشاره به اینکه توانمندسازی نیروهای شاغل و برنامه ریزی برای آنان وظیفه اصلی دستگاههای اجرایی است، گفت: وزارت صنعت ۲۳۰۰ نیروی ستادی دارد که بیش از ۵۰درصد آنها تحصیلات دانشگاهی دارند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از شاتا، علی یزدانی در مجمع مدیران کل امور اداری و منابع انسانی قوای سه گانه، افزود: سازمانی ارزشمند است که فعالیتش را در یک زنجیره ارزش افزا سامان دهد.

به گفته یزدانی؛ توان یک سازمان برابر با توان ضعیف ترین حلقه آن بوده و رسالت ما در یک سازمان توجه به ضعیف ترین حلقه آن است تا بتوانیم به تقویت بنیان سازمان متبوعه خود مبادرت نماییم.
وی در ادامه تصریح کرد: حوزه معاونت توسعه مدیریت، منابع وامور استانها با اتخاذ تدبیر، هدایت مطلوب و متعالی نظام اداری کشور می توان دیدگاههای خود را به تصمیم سازان و تصمیم گیران انتقال دهد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه یادآور شد: علاوه بر منابع عظیم انسانی در سازمانها منابع غیر انسانی نظیر منابع مالی، تجهیزات، ساختمان همچنین دانش و رویه ها وجود دارد که می بایست برای ارتقاء سازمانی و بهره وری بکار گرفته شوند.
یزدانی در ادامه گفت: انجام برنامه ریزی برای منابع انسانی برای وزارت صنعت، معدن وتجارت که یک وزارتخانه مهم اقتصادی کشور است هم برای درون مجموعه و هم برای بخشهایی صنعت، معدن وتجارتی که با ما در ارتباط هستند؛ امری لازم است.
معاون توسعه مدیریت، منابع واموراستانها در ادامه گفت: بهره گیری از نظرات تشکل ها که در رابطه با حوزه منابع انسانی صاحب تجربه بوده و تحقیقاتی می کنند، کار ساز خواهد بود.
وی در ادامه با اعلام وجود بیش از ۲ هزارو ۳۰۰نیروی ستادی وزارتخانه گفت: وزارت صنعت، معدن وتجارت از ادغام ۴ وزارتخانه حاصل شده و وظایف خطیر را برعهده دارد که بیش از ۵۰ درصد نیروی انسانی شاغل ستاد وزارتخانه دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.
وی در پایان سخنان خود گفت: خروجی نشستهایی نظیر مجمع مدیران کل امور اداری و منابع انسانی قوای سه گانه می بایست به اصلاح نظام اداری کشور، اجرای مفاد قانون، اصلاح ساختارو تعامل بخش دولتی و خصوصی با یکدیگر منجر شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار