|
|
کدخبر: ۱۷۵۶۰۶

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهر تهران خبر داد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه از دوشنبه ۲۹ اردیبهشت آغاز بکار خواهد کرد و تا جمعه دوم خرداد ادامه می یابد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، علی محمد مختاری در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه، تجهیزات پارکی و صنایع وابسته از دوشنبه ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به مدت ۵ روز در محل دائمی نمایشگا ه های تخصصی شهرداری واقع در ضلع جنوبی بوستان گفتگو برگزار می شود.

وی ادامه داد: ساعت کار این نمایشگاه از ۱۰ صبح تا ۲۱ است و شهروندان می توانند جهت بازدید همه روزه در این ساعات به نمایشگاه مراجعه داشته باشند. همچنین در روز پایانی نمایشگاه یعنی جمعه دوم خرداد نیز همه اقلام گیاهی جهت فروش به شهروندان متقاضی و علاقه مند عرضه می شود.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین الملل گل و گیاه با حضور بیش از ۱۳۴ تولیدکننده داخلی در زمینه گل و گیاه و ۳۲ شرکت خارجی از جمله کشورهای آلمان، ایتالیا، هلند، چین، اسپانیا، ترکیه، ارمنستان و سریلانکا آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار