|
|
کدخبر: ۱۷۵۶۳۲

معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید براینکه تاکنون غفلت های زیادی در توسعه دریایی کشور اتفاق افتاده است، گفت: باید با مدیریت منابع همه ابعاد حمل و نقل چند وجهی را برجسته تر کنیم.

علی جهاندیده در گفتگو با مهر با بیان اینکه کشور ما ۵۸۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد، گفت: باید با رویکرد دریا محور و توسعه دریایی کشور از ظرفیت های مختلف حمل و نقل استفاده کرد اما تاکنون غفلت های زیادی در این زمینه انجام گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه باید با مدیریت منابع همه ابعاد حمل و نقل چند وجهی را برجسته تر کنیم، اظهار داشت: وظیفه دولت در این بخش بسیار سنگین و کلان است و باید با همراهی بخش های مردمی و شرکای تجاری سازمان بنادر و دریانوردی این بخش را توسعه داد.

معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به طرح های بزرگ انجام شده در مجتمع بندری امام خمینی(ره)، بیان کرد: بنادر کشور از جمله بنادر استان خوزستان جایگاه و اهمیت ویژه ای دارند و دروازه تجارت ملی کشور به شمار می روند.

جهاندیده با بیان اینکه بنادر خوزستان دروازه اقتصادی سیصد میلیون نفر در منطقه به شمار می رود، گفت: بنادر نقش زیادی در توسعه حمل و نقل کشور دارند و می توانند حمل و نقل چندوجهی را توسعه دهند.



ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار