|
|
کدخبر: ۱۷۵۶۵۵

مخالفت با طرح اختلافات روی آنتن؛

شریعتی در برنامه تحویل سال گفته بود: " شاید اگر گلایه ای هست اینجا جایش نبود. یعنی اگر قرار بود که چنین گله ای از آقای رکنی بشود اینجا جایش نبود. "

گروه فرهنگی مشرق- بالاخره پس از کش و قوس های فراوان و مصاحبه های متعدد تهیه کننده سابق برنامه " سمت خدا " نجم الدین شریعتی مجری جوان و جویای نام این برنامه معارفی شبکه سه بدون هماهنگی قبلی و در اقدامی غیر منتظره روی آنتن زنده برنامه، از مردم خداحافظی کرده و اظهارات قابل تأملی را مطرح کرد.

وی که پیش از این در برنامه اش از تبلیغات تلویزیونی در برنامه های کودک انتقاد کرده بود با یک نطق تبلیغاتی در رثای تهیه کننده سابق، رسماً اعلام کرد که این برنامه آخرین برنامه سمت خدا به تهیه کنندگی قانونی آقای رکنی است! شریعتی البته در ادامه اظهاراتش از مردم خداحافظی کرده و اعلام کرد که دیگر مجری این برنامه نخواهد بود.

صرف نظر از محتوای صحبت های این مجری جوان، بازخوانی اظهارات وی در لحظات تحویل سال ۱۳۹۳ نیز خالی از لطف نخواهد بود.

نجم الدین شریعتی که ظاهراً دچار فراموشی شده بود حدود دو ماه پیش و در ویژه برنامه زنده تحویل سال نو در حالی که " احسان علیخانی " از رکنی تهیه کننده برنامه سمت خدا شدیداً انتقاد کرد در دفاع از این تهیه کننده خطاب به علیخانی گفت: " شاید اگر گلایه ای هست اینجا جایش نبود. یعنی اگر قرار بود که چنین گله ای از آقای رکنی بشود اینجا جایش نبود. "

البته علیخانی نیز در ادامه پاسخ شریعتی را بیان کرد.

نکته ای که جالب توجه است فراموشی شریعتی نسبت به گذشته خود است. این مجری در برنامه زنده و بدون اینکه از قبل با مسؤولان شبکه و رئیس گروه هماهنگی های لازم را ترتیب داده باشد در اقدامی غیر حرفه ای از مردم خداحافظی کرده و اعلام کرد که فقط با این تهیه کننده برنامه اجرا خواهد کرد!

جوسازی شریعتی تا جایی پیش رفت که کارشناس حاضر در برنامه یعنی حجت الاسلام فرحزاد نیز جا خورده و در حمایت از این مجری و آن تهیه کننده، احساسات مردم را هدف قرار داده و از مراجع تقلید و رهبر معظم انقلاب درخواست کند تا به این ماجرای ساده ورود کنند!

مرور فیلم زیر بخوبی نشان می دهد که شریعتی ۵۴ روز پیش، از علنی نکردن اختلافات روی آنتن زنده سخن به میان آورده و اینک که این اختلافات دامن برنامه سمت خدا و تهیه کننده آن را گرفته است خود، رسماً در برنامه ای زنده بدون در نظر گرفتن اصول حرفه ای و احساسات مردم، با طعنه و کنایه اتمام کار در سمت خدا را رسانه ای می کند.

/ /

/ /
/ /



منبع: صراط

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار