|
|
کدخبر: ۱۷۵۶۵۷

رئیس اتحادیه لوازم خانگی:

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه لوازم خانگی کشور با اشاره به این که بازار لوازم خانگی کمبودی ندارد در مورد ورود کالاهای بی کیفیت چینی به کشور گفت: واردات کالاهای بی کیفیت چینی به کشور نوعی بی تقوایی تجاری است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، محمد طحان پور در گفت وگو با رادیو اقتصاد با اشاره به کیفیت پایین کالاهای چینی اظهار داشت: کالاهای چینی به اروپا و آمریکا هم صادر می شود اما واردات برخی کالاهای چینی بی کیفیت نوعی بی تقوایی تجاری است و ما می توانیم بازار را با توان تخصصی و کارشناسی خودمان تنظیم کنیم.

وی افزود: از دولت انتظار داریم از توان کارشناسی بخش خصوصی و تشکل های صنفی در تنظیم، سیاستگذاری و مدیریت بازار استفاده کند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی در ادامه گفت: اگر دولت کارها را به بخش خصوصی واگذار کند، خیلی از مسائل ساماندهی می شود و در حال حاضر بهترین یخچال را تولید می کنیم و کارخانه توانمندی داریم که نوعی سوپر مارکت لوازم خانگی است.

وی با تاکید بر برخورد با قاچاق کالاها گفت: بزودی چند واحد صنفی متخلف و توزیع کننده کالاهای قاچاق را پلمپ می کنیم مانند کولر گازی.

طحان پور گفت: با سازمان بازرسی اصناف همکاری می کنیم و ۱۷۰۰ واحد صنفی و ۵۰۰ واحد صنفی بدون پروانه داریم.

وی افزود: شهروندان در صورت شکایت می توانند با شماره تلفن ۶۶۷۱۷۵۴۸ و ۹ تماس بگیرند.

قیمت ها پیرو هزینه های عوامل تولید است و وقتی هزینه ها افزایش می یابد، نمی توان قیمت ها را ثابت نگه داشت و به معنی گران فروشی هم نیست.

انتهای پیام / /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار