|
|
کدخبر: ۱۷۵۶۷۵

حجت الله سیفی با اشاره به نگارش فیلمنامه «آرزوهای دوربرد» که درباره زندگی شهید تهرانی مقدم است ابراز امیدواری کرد که با حمایت بنیاد سینمایی فارابی بتواند به زودی فیلم سینمایی «بچه های جسور ۲» را کلید بزند.

گروه فرهنگی مشرق- حجت الله سیفی نویسنده و کارگردان سینما از تلاش برای ساخت قسمت دوم فیلم سینمایی «بچه های جسور ۲» خبر داد گفت: منتظر حمایت بنیاد سینمایی فارابی برای ساخت فیلم سینمایی «بچه های جسور ۲» هستم. این فیلم سینمایی مانند قسمت اول آن روایت سفر خیالی سه کودک در دنیای واقعی به سرزمین های مختلف است.

وی افزود: در حال حاضر مشغول انتخاب لوکیشن های مورد نظر برای فیلم هستیم. این فیلم لوکیشن های متعددی دارد و از شمال کشور تا همدان و خوزستان و قشم را شامل می شود. امیدوارم هرچه زودتر مساله تامین بودجه این فیلم سینمایی حل شود تا بتوانیم کار را کلید بزنیم.

این کارگردان در پایان درباره دیگر فعالیت هایش گفت: چند فیلمنامه و طرح در دست نگارش دارم که اصلی ترین آنها درباره زندگی شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران است که از سرداران بزرگ سپاه پاسداران بود. در حال حاضر در مرحله تحقیق و پژوهش برای نگارش این فیلمنامه که «آرزوهای دوربرد» نام دارد، قرار داریم.

کارگردان «سهم من از زندگی» در پایان تاکید کرد: البته ساخت «بچه های جسور ۲» در اولویت کاری ام قرار دارد.

حجت الله سیفی تاکنون در کارنامه هنری خود کارگردانی فیلم های «بوسه های مادر»، «به خاطر خواهرم»، «محکومین بهشت»، «عروس کاغذی»، «ماه عسل»، «خانه ای مثل شهر»، «جستجو در شهر» و «کیلومتر پنج»، «بچه های جسور» را به ثبت رسانده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار