|
|
کدخبر: ۱۷۵۷۳۱

با حضور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،

خبرگزاری تسنیم: اختتامیه جشنواره های «هلال و رسانه» و «پوستر هلال» با حضور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرکل جمعیت هلال احمر، رئیس سازمان های داوطلبان و جوانان و دیگر مسئولان جمعیت هلال احمر و با معرفی نفرات برگزیده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، در مراسم اختتامیه جشنواره های «هلال و رسانه» و «پوستر هلال» از نفرات برگزیده جشنواره ها در بخش های مکتوب، دیداری و شنیداری، عکس، داستان و پوستر که براساس رای هیئت داوران حائز بیشترین امتیاز شده بودند، با حضور مجید انتظامی، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر به عمل آمد.

بنا بر این گزارش در ابتدای مراسم، وحید رحمتی رئیس ستاد برگزاری جشنواره های هلال و رسانه و پوستر هلال با بیان اینکه هلال احمر در حوزه اطلاع رسانی با توجه به ذات خود، پیوندی ناگسستنی با رسانه ها دارد، اضافه کرد: مجموعاً ۳۴۲ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۷۳ اثر موفق به راهیابی به مرحله پایانی جشنواره شدند.

رئیس ستاد برگزاری جشنواره های هلال و رسانه و پوستر هلال تعداد آثار راه یافته به بخش مکتوب در حوزه خبر و گزارش را ۳۰ اثر، بخش تصویری ۲۷ اثر، بخش دیداری و شنیداری ۱۱ اثر و در بخش داستان ۵ اثر عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی این آثار توسط هیأت داوران متشکل از آقایان رضا رفیع روزنامه نگار و طنزپردار، علی درستکار کارشناس رسانه، مسعود فراستی منتقد، فاضل نظری نویسنده و شاعر، داریوش محمدخانی عکاس مورد داوری قرار گرفته است.

در این راستا در بخش گزارش مکتوب، خبرنگارخبرگزاری تسنیمرتبه نخست جشنواره «هلال و رسانه» را کسب کرد.

در ادامه مراسم و با حضور داوران جشنواره نفرات برگزیده معرفی شدند. در بخش عکس تک جشنواره هلال و رسانه، آقایان مرتضی امین الرعایی، میلاد صمیمی نعمتی و احمد اصلانی به عنوان حائزین رتبه های اول تا سوم معرفی شدند.

همچنین، در بخش گزارش تصویری جشنواره هلال و رسانه آقایان نامدار بابایی، مصطفی کاظمی از خبرگزاری فارس و محمد حسن زاده ازخبرگزاری تسنیمحائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در ادامه معرفی آثار برتر جشنواره و در بخش داستان، خانم­ ها لیلا باقری، مریم حاجیلو و سپیده شراهی رتبه های اول تا سوم جشنواره هلال و رسانه را کسب کردند. همچنین در بخش خبر نیز مژگان انصاری از خبرگزاری ایسنا، حائز رتبه نخست شد.

در ادامه مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان اولین جشنواره هلال و رسانه در بخش گزارش تلویزیونی، عاطفه میرسیدی خبرنگار واحد مرکزی خبر و ندا حسینی خبرنگار شبکه خبر رتبه اول و دوم را کسب کردند و محمد زندی فر از باشگاه خبرنگاران جوان حائز رتبه سوم شد.

در بخش مصاحبه در قالب مکتوب، خبرنگار روزنامه ایران، رتبه تخست و خبرنگاران خبرگزاری فارس و خبرنگار هفته نامه پیام هلال نیز رتبه های دوم تا سوم را به دست آوردند.

در بخش رادیویی جشنواره نیز خبرنگار خبر رادیو حائز رتبه اول و خبرنگار رادیو سلامت رتبه دوم را کسب کرد.

رتبه های اول تا سوم بخش یادداشت و مقاله نیز به ترتیب به مجتبی محمودی مهماندوست از سایت الف، مریم زنگنه از روزنامه قدس و شهرام نیکویان؛ داوطلب هلال احمر استان کرمان رسید.

معرفی برگزیدگان جشنواره پوستر هلال

معرفی آثار برگزیدگان جشنواره پوستر هلال نیز، بخش بعدی مراسم اختتامیه جشنواره های هلال و رسانه و پوستر هلال بود که با حضور محمد اردلانی، مدرس و طراح گرافیک و با اعلام اینکه ۲۵ اثر فاخر بین المللی نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود، برگزار شد. در این بخش آقایان خشایار تیموری، محسن علیزاده و حمیدرضا اعتصامی فر به ترتیب توانستند رتبه های اول تا سوم جشنواره پوستر و هلال را کسب کنند.

بر پایه این گزارش، انتخاب آثار و داوری جشنواره پوستر هلال را اساتید ابراهیم حقیقی، فرزاد ادیبی، کوروش پارسانژاد و محمد اردلانی و با حضور نماینده ای از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بر عهده داشتند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار