|
|
کدخبر: ۱۷۵۷۳۲

با حمایت معاونت گردشگری

خبرگزاری تسنیم: تسهیل روند ورود قطار حامل گردشگران اروپایی طی ماه های آینده به ایران در نشست مشترک مدیر عامل شرکت راه آهن مجارستان و معاون گردشگری کشور در دستور کار قرار گرفت.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری، مدیرعامل شرکت راه آهن و رئیس قطارهای بین المللی کشور مجارستان طی نشستی با مرتضی رحمانی موحد، چگونگی ورود قطار حامل گردشگران اروپایی به کشور را تشریح تا گروه مذکور بتوانند از حمایت ها و پشتیبانی لازم برای تسهیل در تردد برخوردار شوند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته ۴ گروه بیش از ۳۰۰ نفر از گردشگران اروپایی در دو قطار متوالی طی ماه های مهر و آذرماه سال جاری از مرز رازی استان آذربایجان شرقی وارد کشور می شوند و پس از بازدید از شهرهای زنجان، یزد، اصفهان و شیراز به تهران وارد و به وسیله هواپیما از کشور خارج می شوند؛ گروه دوم نیز با پرواز وارد و به وسیله قطار از شهرهای مشهد، کرمان، شیراز، اصفهان و زنجان دیدن می کنند.

مبدا حرکت گروه مذکور از طریق خطوط هوایی کشورهای مختلف اروپایی به مجارستان و سپس حرکت با قطار و عبور از کشورهای رومانی، ترکیه و سپس ورود به ایران در نظر گرفته شده است.

گفتنی است از آنجایی که اقامت و صرف غذای گردشگران اروپایی گفته شده در واگن های قطار انجام می گیرد؛ لذا پیشنهاد فعالیت دو آشپز ایرانی و سرو غذاهای بومی کشور در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین طی پیشنهادی دیگر تصمیم بر آن شده است تا بتوان با بهره مندی از اصحاب رسانه کشور مجارستان در راستای انعکاس داشته های فرهنگی و تاریخی کشور بهره مند شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار