|
|
کدخبر: ۱۷۵۷۵۰

خبرگزاری تسنیم: درگاه پرداخت الکترونیکی کمک به بازسازی عتبات عالیات همزمان با ولادت باسعادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) روی سایت رسمی ستاد بازسازی عتبات عالیات آغاز به کار کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، به منظور تسهیل اهدا نذورات و هدایای نقدی هموطنان گرامی و پیرو درخواست های مکرر مردم دوستدار اهل بیت علیهم السلام هموطنان می توانند به شکلی ایمن هدایای نقدی خود را به هر مقدار دلخواه به وسیله کارت های بانکی از طریق اینترنت طی کم ترین زمان ممکن پرداخت کنند.

بنا براین گزارش در فهرست نذوراتی که به دفاتر ستاد رسیده اقلام متفاوتی وجود دارد. آن بخش از نذورات که نقدی است پس از واریز به حساب صرف امور عمرانی در حرم ها می شود. همچنین هموطنان گرامی می توانند برای اهدای نذورات خود به یکی از روش های زیر اقدام نمایند:

۱ - پرداخت از طریق شماره حساب ۱۱۰ بانک های ملی، صادرات و تجارت

۲ - شماره حساب ۱۱۲ و همچنین شماره حساب ۰۱۰۸۷۵۰۸۷۵۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۳۲۵۲۹۰۸۲۷ بانک ملی ایران و همین طور شماره حساب ۴۰۴۰ بانک تجارت به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران برای صرف نذورات در تکمیل پروژه صحن حضرت زهرا(س) در شهر نجف اشرف

۳ - شماره حساب ۰۱۰۶۷۷۳۱۷۸۰۰۵ بانک ملی

۴ - شماره حساب ۳۲۷۱۴۶۴۸۱۲۳ و همچنین شماره حساب ۱۱۱ بانک رسالت

۵ - شماره حساب ۱۸۵۰۰۴۰۷۴ بانک تجارت

۶ - شماره حساب ۳۴۰۰۳۶ بانک سپه - شعبه قلهک - شاخص ۲۵۱

۷ - شماره حساب ۰۰۱۰۱۱۰۰۱۱۰۰۰۷ بانک صادرات

۸ - از طریق تلقن همراه مشترکان محترم همراه اول با ارسال یک پیامک خالی به شماره ۸۸۸ و ایرانسل به شماره ۳۵۹ می توانند اطلاعات مربوط به نحوه واریز کمک های نقدی برای توسعه حرم مطهر علوی را دریافت کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار