|
|
کدخبر: ۱۷۵۷۵۵

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های سهام عدالت استان تهران در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل اتحادیه تعاونی های سهام عدالت تهران درباره توزیع سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی گفت: به دنبال راه کاری برای بهبود روند توزیع سهام عدالت کارگران هستیم تا کارگران به صورت غیر حضوری مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

علی حسینی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت توزیع سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی گفت: دعوت نامه سهام عدالت این گروه از کارگران صادر شده است، اما باتوجه به تعداد بالای کارگران فصلی و ساختمانی استان تهران در حال برنامه ریزی و پیش بینی راهکاری برای انجام غیر حضوری این کار برای رفاه حال کارگران هستیم.

وی ادامه داد: در راستای نحوه فراخوان زدن آن با اداره کل تعاون استان تهران به دنبال این هستیم که با یک مراجعه کار ثبت نام انجام شود که نیاز به مراجعه چند باره نباشد.

حسینی در پاسخ بر اینکه تعداد کارگران فصلی و ساختمانی مشمول دریافت سهام عدالت در استان تهران به چه میزان است گفت: تقریباً در استان تهران حدود ۳۰۰ هزار خانوار هستند که بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر خواهند شد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های سهام عدالت استان تهران در پاسخ به اینکه مشمولین تا چه مدت فرصت دارندپس از دریافت دعوتنامه خود مهلت دارند با مراجعه به شرکتهای تعاونی شهرستان محل سکونت خود نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند پاسخ داد: به دنبال این هستیم کار ثبت نام و دریافت اوراق سهام عدالت همه در یک مرحله انجام شود و به دنبال راه کاری در این زمینه هستیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار