|
|
کدخبر: ۱۷۵۸۹۳

خبرگزاری تسنیم: مراسم تشییع پیکر شهید ستوان سوم «هادی دلاور» با حضور فرماندهان انتظامی تهران بزرگ و جمعی دیگر از مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، مراسم تشییع پیکر شهید ستوان سوم هادی جوان دلاور از ساعتی پیش با حضور سیدحسین هاشمی استاندار تهران، سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ، حجت الاسلام بهرامی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و فرماندهان انتظامی تهران بزرگ از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

شهید ستوان سوم «هادی جوان دلاور» جمعی گروه ضربت سرکلانتری هشتم پلیس پایتخت که در چهارشنبه آخر سال حین انجام وظیفه بر اثر پرتاب نارنجک دست ساز از سوی یکی از اراذل و اوباش محله نواب و اصابت آن با سر وی مجروح و به بیمارستان لقمان منتقل شده بود پس از تحمل قریب به دوماه رنج و سختی ساعت ۶ و۳۰ دقیقه صبح دیروز شهید و به خیل عظیم شهدای گرانقدر میهن اسلامی پیوست.

شهید دلاور از نیروهای فعال، ولایت مدار و با اخلاق فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بود که در ماموریت چهارشنبه آخر سال دوشادوش دیگر همرزمان خدومش شرکت داشته و به تأمین و نظم و امنیت عمومی می پرداخت.

در شب حادثه در پی تماس شهروندان تهرانی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر ایجاد مزاحمت چند فرد شرور در یکی از بوستان های محدوده نواب تهران، شهید دلاور بلافاصله به اتفاق دیگر همرزمانش به محل اعزام و به بررسی موضوع پرداخت که حین انجام وظیفه در حالی که به اراذل و اوباش تذکر داده و به آنان امر به معروف و نهی از منکر می کرد، به ناگاه یکی از این افراد شرور با پرتاب یک نارنجک دست ساز به سمت وی او را از ناحیه سر مصدوم و پیکر غرق به خون وی از طریق تماس ماموران با اورژانس به بیمارستان لقمان حکیم منتقل و ضارب وی نیز از صحنه متواری شد.

ضارب شهید دلاور با اقدام اطلاعاتی ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پس از ۴۸ساعت تلاش شبانه روزی شناسایی بازداشت و پس از ارجاع به مقام قضایی روانه زندان شد.
ستوان سوم شهید «هادی جوان دلاور» که تنها ۳۰ سال از عمر با برکتش گذشته و به تازگی ازدواج کرده بود، پس از تحمل دو ماه رنج و سختی در حالی که در بیمارستان لقمان در بخش مراقبت های ویژه بستری بود، ساعت ۶:۳۰ صبح امروز چهارشنبه دعوت حق را لبیک گفته و به خیل عظیم شهدا پیوست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار