|
|
کدخبر: ۱۷۵۹۴۶

آخرین وضعیت راه ها /

در ۲۴ ساعت گذشته کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۰۰۶ تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل از آن ۴ درصد افزایش را نشان می دهد که آزادراه کرج - تهران، قزوین - کرج، کرج - قزوین، کرج - ماهدشت، قم - تهران بیشترین تردد را داشته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اطلاعات دریافتی از سامانه های هوشمند ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور و تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در پایین، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

در ۲۴ ساعت گذشته کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۰۰۶ تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل از آن ۴ درصد افزایش را نشان می دهد.

در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها ۱۸ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۶ الی ۷ صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.


محورهای دارای بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته

آزادراه کرج - تهران، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - قزوین، محور کرج - ماهدشت، آزادراه قم - تهران، محور ایلخچی - تبریز در آذربایجان شرقی و محور تبریز - ایلخچی در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین تردد را داشته اند.


محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده ای

محور کرج - چالوس(کندوان)، واقع در استان مازندران، حدفاصل کیلومتر ۶ و ۷ منطقه مجلار، روز های یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته به غیر از تعطیلات رسمی و نیز دوشنبه پنجم خرداد و سه شنبه ۶ خرداد از ساعت ۸ الی ۱۵ به دلیل ترانشه برداری و اصلاح قوس، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

محور هراز، واقع در استان های تهران و مازندران، حدفاصل محور پردیس تا جاده قدیم بابایی - بومهن تا ورودی جاجرود، بعد از پاسگاه پلیس راه، حدفاصل کیلومتر ۱۱ الی ۵۰۰/۱۱ روز های شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از تعطیلات رسمی از ساعت ۷ الی ۱۸ به دلیل ادامه اجرای عملیات تعریض مسیر تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.


محورهای مسدود تا اطلاع ثانوی به دلیل رویدادهای غیرمترقبه

محور شمشک – دیزین(جاده اختصاصی حدفاصل پارکینگ بالا تا پارکینگ پایین) واقع در استان البرز به دلیل بارش برف تا اطلاع ثانوی مسدود است، البته همه روزه‏ امکان تردد از تهران به محور شمشک تا پارکینگ بالا، از ساعت ۷ لغایت ۱۷، همین طور از کرج به محور دیزین تا پارکینگ پایین به طور ۲۴ ساعته میسر است.

محور شهداد - نهبندان مقطع واقع در استان کرمان به دلیل وقوع سیلاب از کیلومتر ۶۰ تا ۷۳ تا اطلاع ثانوی مسدود است.

محور پونل – خلخال(از سه راهی پونل تا ورودی جاده زندانه) مقطع واقع در استان گیلان به دلیل بارش برف تا اطلاع ثانوی مسدود است.


محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده ای

محور خواف تایباد واقع در استان خراسان رضوی، حدفاصل کیلومتر ۳۳ الی ۳۷ از تاریخ ۳۱/۰۲ لغایت ۱۵/۰۴ / ۹۳ ساعت ۷ الی ۱۸ به دلیل عملیات اتصال محور موجود به واریانت جدید، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از کنارگذر احداثی انجام می شود.

محور سلطان آباد سبزوار واقع در استان خراسان رضوی حدفاصل کیلومتر ۰ الی ۲۰ از تاریخ ۳۰/۰۲ لغایت ۳۰/۰۵ / ۹۳ ساعت ۷ الی ۱۸ به دلیل عملیات آسفالت حفاظتی تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

محور سلطان آباد دوغایی واقع در استان خراسان رضوی حدفاصل کیلومتر ۰ الی ۳۰ از تاریخ ۳۰/۰۲ لغایت ۳۰/۰۵ / ۹۳ ساعت ۷ الی ۱۸ به دلیل عملیات آسفالت حفاظتی، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

محور گرگان نوکنده واقع در استان گلستان، تا فردا ۲۴/۰۲ / ۹۳، از ساعت ۸ الی ۱۶ به دلیل عملیات لکه گیری، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

محور شمش نوگنبد واقع در استان یزد، محدوده کنار گذر یزد، از تاریخ ۲۰/۰۱ لغایت ۳۰/۰۱ / ۹۳، از ساعت ۳۰/۷ تا ۱۶ به دلیل عملیات راهداری، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

محور سه راه مهنه گناباد قاین واقع در استان خراسان رضوی، از کیلومتر ۸۰ تربت حیدریه به گناباد و از گناباد تا کیلومتر ۳۵ محور قاین از تاریخ ۲۲/۰۱ / ۹۳ لغایت ۲۲/۰۵ / ۹۳ ساعت ۶ الی ۱۸ به دلیل عملیات راهداری، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

محور بزرگراه کرمانشاه اسلام آباد واقع در استان کرمانشاه، حدفاصل کیلومتر ۳۴ الی ۳۶(باند رفت و برگشت) از تاریخ ۱۹/۰۱ / ۹۳ لغایت ۳۱/۲ / ۹۳ به طور ۲۴ ساعته به دلیل ادامه عملیات باکس گذاری تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

محور اصفهان –شهررضا–آباده، مقطع واقع در استان اصفهان، حدفاصل کیلومتر ۰ تا ۱۵، باند رفت کمربندی شهررضا، از تاریخ ۱۹/۰۱ لغایت ۲۸/۵ / ۹۳، ساعت ۸ الی ۱۷، به دلیل عملیات راهداری تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود؛ همچنین حدفاصل کیلومتر ۰ تا ۱۵، باند برگشت کمربندی شهررضا، از تاریخ ۱۹/۱ لغایت ۲۸/۵ / ۹۳، ساعت ۸ الی ۱۷، به دلیل عملیات راهداری، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

محور اردستان کاشان مقطع واقع در استان اصفهان، حدفاصل کیلومتر ۴۰ تا ۵۰ از تاریخ ۱۶/۰۱ تا تاریخ ۲۰/۱۲ / ۹۳ از ساعت ۶ الی ۱۹ به دلیل عملیات احداثباند دوم، تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

محور سه راه شادمهر کاشمر واقع در استان خراسان رضوی، حدفاصل کیلومتر ۰ الی ۲۴ از تاریخ ۳۰/۰۲ لغایت ۳۰/۰۵ / ۹۳ ساعت ۷ تا ۱۸ به دلیل عملیات درزگیری و سیل کت تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از کنارگذر احداثی انجام می شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار