|
|
کدخبر: ۱۷۵۹۶۸

خبرگزاری تسنیم: برخورد شدید جرثقیل با ۶ خودروی سواری در خیابان استخر تهران ۴ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، برخورد شدید جرثقیل با ۶ خودروی سواری در خیابان استخر ۴ مصدوم بر جای گذاشت.

به دنبال تماس پی در پی شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه جرثقیل با چندین خودروی سواری، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه ۵۷ را به همراه گروه امداد و نجات ۱۰ به صدا درآورد و آتش نشانان، ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه روز گذشته به سمت شمال به جنوب خیابان استخر، تقاطع بلوار استقلال اعزام شدند.

علی امینی مدیر منطقه ۳ عملیات در این باره گفت: با رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه مشاهده شد، یک دستگاه کامیون لیلاند جرثقیل به علت ناتوانی راننده در کنترل آن پس از برخورد با چندین دستگاه خودرو سواری و همچنین چراغ راهنمایی، وسط چهار راه در وضعیت خطرناکی واژگون شده بود.

وی در ادامه گفت: در این عملیات، آتش نشانان بلافاصله به چندین گروه تقسیم شدند، که گروه اول با کشیدن نوار خطرو قرار دادن علائم هشدار دهنده ایمن سازی محل حادثه را انجام دادند و خودروهای عبوری را به مسیرهای جایگزین هدایت کردند و گروه دوم نیز امداد رسانی به مصدومین حادثه را آغاز کرده و هر ۴ نفر را به نام های معصومه - ک ۳۵ ساله(مصدومیت از ناحیه سر، گردن و کمر)، علی - ف ۲۶ ساله(مصدومیت از ناحیه سر و کمر)، حمید - ش ۱۸ ساله(مصدومیت دست و پا و صورت)، محمد - ا ۳۵ ساله(مصدومیت از ناحیه دست و پا و صورت) را تحویل امدادگران اورژانس دادند.

گفتنی است؛ گروه سوم آتش نشانان نیز، برق خودروها را قطع کرده و با جلوگیری از نشت بنزین از بروز آتش سوزی جلوگیری کردند.

امینی خاطرنشان کرد: در این حادثه به سه خودرو پراید، خودرو نیسان و خودروی پژو ۴۰۵ و یک پژو ۲۰۶ خسارت مالی شدید وارد شد که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت.

آتش نشانان پس از حدود ۳ ساعت تلاش و پس حمل خودروها توسط جرثقیل و عادی شدن رفت و آمد خودروها به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار