|
|
کدخبر: ۱۷۶۰۰۸

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی خبر داد

خبرگزاری تسنیم: معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری از انتقال جعبه سیاه هواپیمای فوکر ۱۰۰ هواپیمایی آسمان به تهران خبر داد و گفت: تیم بررسی دفتر ایمنی و بررسی سوانح مشغول بررسی سانحه فرودگاه زاهدان هستند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشورری، حمید حبیبی یادآور شد: یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان در تاریخ ۲۰/۲ / ۹۳ در مسیر مشهد - زاهدان، حین تقرب به فرودگاه زاهدان با ایراد ارابه فرود در هواپیما، مجبور به فرود اضطراری شد.

وی افزود: هواپیما دارای ۱۰۶ مسافر و ۷ کروی پروازی بوده است که ۶ نفر مسافر برای اقدامات پزشکی مضاعف به بیمارستان انتقال داده شده و با توجه به معاینات پزشکی به عمل آمده صدمه خاصی به آنها وارد نیامده است.

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: تیم بررسی سازمان هواپیمایی کشوری بلافاصله به محل اعزام و به منظور بررسی دقیق این رویداد نسبت به انجام مصاحبه با خلبان، کمک خلبان و خدمه پرواز و همچنین آزمایش های پزشکی اقدامات لازم را به عمل آوردند.

حبیبی، گفت: همچنین دستگاه های ثبت و ضبط اطلاعات پرواز(FDR, CVR) توسط نمایندگان سازمان به تهران انتقال داده شد و هم اکنون تیم بررسی دفتر ایمنی و بررسی سوانح سازمان باتشکیل گروه های بررسی سانحه مشغول بررسی رویداد مذکور هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار